Dlaczego w zakładce zwroty jest założona blokada. Sprzedawca umożliwił zwrot towaru.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chcę dokonać zwrotu towaru w przewidzianym czasie określonym przez sprzedawcę. W zakładce dokonaj zwrotu jest blokada. Dlaczego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:85167380 mogą być różne powody , ale najpopularniesze to
przekroczyłeś czas jaki masz na rezygnację z zakupu
i drugi najbardziej prawdopodobny to zakup u prywatnego sprzedawcy ,a Ci nie muszą przyjmować zwrotów .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
minęły 3 dni od odbioru przesyłki. Sprzedawca umożliwił zwrot w ciągu 14 dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:85167380 a ciacha wyczyszczone , może inna przeglądarka ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:85167380 Cześć. 🙂 O który zakup chodzi? Co masz na myśli pisząc o blokadzie? Pojawia się jakiś komunikat czy nie widzisz zakupów?
Jeśli chodzi o drugą kwestię, to Twoje zakupy są ukryte (sam musiałeś skorzystać z możliwości ukrycia zakupów). Jeśli chcesz, mogę je dla Ciebie przywrócić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
zakupy widzę, gdy wchodzę w zakładkę szczegóły, zwróć zakup lub jego część tu występuje problem.Jest blokada, nie mogę otworzyć

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:85167380 O który zakup chodzi? Podaj mi proszę numer oferty lub numer zamówienia 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12403344081

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:85167380 Zwrot dla tego zamówienia powinien być możliwy. Prześlij mi proszę zrzuty ekranu, jak wygląda ta blokada? Być może wystarczy zwykłe wyczyszczenie plików cookies lub zmiana przeglądarki.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za ewentualną pomoc, spakowałem przesyłkę, jutro nadam ją na własny koszt. Po raz pierwszy spotkałam się z taką sytuacją że nie mogłam wejść w zakładkę w szczegółach/zwroty stąd moje zniesmaczenie. Dziękuję za informację.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:85167380 Spróbuj dokonać zwrotu z innej przeglądarki, urządzenia lub w trybie incognito - przysługuje Ci darmowy zwrot w ramach Smart. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak minęły 3dni od odbioru ale czas liczy Allegro niekiedy od zakupu, ale dlaczego? Możliwe że zakup był od prywatnego sprzedającego wówczas także nie masz zwrotu, zwrot jest ,możliwy przy zakupie konsumenckim.