Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego pokazują mi się informacje o anulowaniu zamówienia, jeśli ja nigdy nie anulowałem zamówienia i obecne zamówienie od tego sprzedawcy też nie jest anulowane? Chodzi mi o te informacje w centrum wiadomości u góry "Zamówienie anulowane. Jeśli sprzedający nie zwrócił Ci wpłaty, zgłoś problem z zakupem. Możesz liczyć na nasze wsparcie."
Zamówienie jak widać ma się całkiem dobrze 😄
@dariuszszill wyjaśnię tę sytuację i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły w Twojej sprawie.
@dariuszszill dostałam już odpowiedź, że ten komunikat dotyczy zamówienia numer: b7117fa0-eefc-11ed-a469-6d0bd652dd2b z 10.05, które było anulowane. Podpowiedź po prostu nie uwzględniała tego, że było nowsze, udane zamówienie.