Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem wybrane towary u dwóch sprzedawców przez usługę mTransfer. Mimo przelewu, na który mam potwierdzenie, wpłata nie została przekazana na konta sprzedawców, a tym samym wstrzymana została wysyłka zakupionych przedmiotów.
@ramzes1810 Możesz przesłać potwierdzenie przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl?
@ramzes1810 Jaki masz status tej wpłaty w zakładce Moje zakupy? Rozpoczęta?
Zgodnie z regulaminem wpłaty są przekazywane sprzedającym do końca następnego dnia roboczego od otrzymania zlecenia. Zazwyczaj są przekazywane niemal natychmiast, ale nie musi tak być za każdym razem.
Jeśli status jest Anulowana, pieniądze nie dotrą do sprzedawcy, wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych. W zakładce Moje zakupy Ponów płatność.
@ramzes1810 No tak ale to pytanie do M-banku, raczej. Jeżeli płatność przejdzie to oni mają ja tu:https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji/#!/ a u Ciebie jaki jest status płatności w zakładce "Moje zakupy"? jeżeli nieudana, anulowana to środki nie poszły: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/status-platnosci/allegro-finanse-statusy-platnosci-1Mk5XgPzB...