anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego z mojego konta zniknęły monety oraz Smart?

Client:104466334
#1 Nowicjusz#

Założyłam konto w zeszły roku wykupiłam darmowe dostawy.mialam monety.Konto się zaktualizowało i nie mam darmowych dostaw,puste konto .Co zrobić żeby wszystko wróciło na miejsce?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:104466334  zaloguj się na swoje poprzednie/stare konto. Obecna Client:104466334 musiałeś założyć całkiem niedawno może nawet i dziś.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104466334 już wyjaśniam. Konto, z którego do nas napisałaś to inne konto, niż to które założyłaś w zeszłym roku. Konto Client:104466334 zostało założone 22 lutego 2022. 
Konto, na którym masz wykupione dostawy Smart! oraz monety zostało założone na adres e-mail w domenie gmail.com. Mam nadzieję, że ta informacja pomoże Ci odzyskać dostęp do konta. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów