Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dobry wieczór, bardzo proszę o przywrócenie mojego ostatniego zakupu. Oznaczyłem go jako ukryty i niestety nie wiem jak go przywrócić.
@Client:39815765 Przywróciłam zakup do Twojej zakładki.
Dzień dobry, niestety nadal nie ma tego zakupu w moich zakupach.
@Client:39815765 Ostatni zakup na Twoim koncie dotyczy 2 par butów i nie jest ukryty. To transakcja z 21 lutego. Podaj proszę termin zakupu, który chcesz przywrócić.
Tak,ma Pani rację, dopiero teraz się zorientowałem. Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Proszę o przywrócenie zakupu koszulki w rozmiarze S, czyli trzeciego zamówienia od góry.
@Client:39815765 Proszę bardzo. Jest przywrócony 🙂