anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dokonałam zwrotu produktu, nadałam przesyłkę, która wróciła do mnie po paru dniach

kasferr
#2 Obserwator#

Witam,

Zwróciłam produkt zamówiony na allegro za pośrednictwem dpd, po czym po paru dniach paczka do mnie wróciła. Po sprawdzeniu na stronie przewoźnika paczka dotarła do sprzedającego i ponownie została do mnie nadana. Co w takiej sytuacji? Kontaktowałam się ze sprzedającym ale twierdzi że nic do mnie ponownie nie wysyłał.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

az1rael
#21 Demiurg#

Gdyby sprzedawca odmówił przyjęcia paczki @kasferr byłoby to w trackingu paczki odnotowane. Wklej dane z trackingu. Zwrot smart czy we wlasnym zakresie? Paczkomat inpost czy zielonego dziadostwa one? Co to był zaz akup może miał ograniczone prawo zwrotu i został nie przyjety?

oznacz moderatorów

kasferr
#2 Obserwator#

Allegro smart, zwrot przez dpd 1000681190379U. sprzedawca nie odmówił przyjęcia, wygląda tak jakby z automatu dpd zrobił zwrot?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Czyli kurier coś zmaścił bo nie próbował doręczyć. Etykieta nie poniszczona?

oznacz moderatorów

kasferr
#2 Obserwator#

Na moją etykietę nakleił nową-zaadresowaną do mnie 😉 paczka w takim stanie jak wysłana-zero śladów otwierania. co w takiej sytuacji dalej? Sprzedawca twierdzi że sprawą powinno zająć się allegro a nie on.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@kasferr a to już wiem co się stało coś nie tak było z twoją etykietą np nieczytelna, zamokła albo się skleiła, więc nie wiedział gdzie ma dostarczyć przewoźnik nakleił zwrotną i ci odesłał, potwierdzić można tylko jakby się udało odkleić tą nową tak by nie uszkodzić starej i zerknąć na starą. Zostaje pisać do allegro o nową etykietę smarta za friko i odesłać raz jeszcze  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kasferr tutaj niestety nie pomożemy w tym problemie, ale napisz do nas zgłoszenie tutaj i wskaż o jakie zamówienie dokładnie chodzi, a nasi pracownicy poinformują Cię co powinnaś zrobić dalej. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Czy to zwrot ze Smartem? sprzedajacy ma obowiązek zwrotu środków w 14dniach od chwili odstąpienia od umowy zakupu, jak nie odebrał to jego problem, napisz mu teraz że albo da Ci etykietę albo niech przyśle kuriera, otwórz dyskusję bo widać problemy: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

Z opisu drogi na stronie DPD nie wynika, że przesyłka została wydana do doręczenia odbiorcy.

oznacz moderatorów