dokonałam zwrotu produktu, nadałam przesyłkę, która wróciła do mnie po paru dniach
![kasferr kasferr](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Zwróciłam produkt zamówiony na allegro za pośrednictwem dpd, po czym po paru dniach paczka do mnie wróciła. Po sprawdzeniu na stronie przewoźnika paczka dotarła do sprzedającego i ponownie została do mnie nadana. Co w takiej sytuacji? Kontaktowałam się ze sprzedającym ale twierdzi że nic do mnie ponownie nie wysyłał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Gdyby sprzedawca odmówił przyjęcia paczki @kasferr byłoby to w trackingu paczki odnotowane. Wklej dane z trackingu. Zwrot smart czy we wlasnym zakresie? Paczkomat inpost czy zielonego dziadostwa one? Co to był zaz akup może miał ograniczone prawo zwrotu i został nie przyjety?
![kasferr kasferr](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro smart, zwrot przez dpd 1000681190379U. sprzedawca nie odmówił przyjęcia, wygląda tak jakby z automatu dpd zrobił zwrot?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli kurier coś zmaścił bo nie próbował doręczyć. Etykieta nie poniszczona?
![kasferr kasferr](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na moją etykietę nakleił nową-zaadresowaną do mnie 😉 paczka w takim stanie jak wysłana-zero śladów otwierania. co w takiej sytuacji dalej? Sprzedawca twierdzi że sprawą powinno zająć się allegro a nie on.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kasferr a to już wiem co się stało coś nie tak było z twoją etykietą np nieczytelna, zamokła albo się skleiła, więc nie wiedział gdzie ma dostarczyć przewoźnik nakleił zwrotną i ci odesłał, potwierdzić można tylko jakby się udało odkleić tą nową tak by nie uszkodzić starej i zerknąć na starą. Zostaje pisać do allegro o nową etykietę smarta za friko i odesłać raz jeszcze @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy to zwrot ze Smartem? sprzedajacy ma obowiązek zwrotu środków w 14dniach od chwili odstąpienia od umowy zakupu, jak nie odebrał to jego problem, napisz mu teraz że albo da Ci etykietę albo niech przyśle kuriera, otwórz dyskusję bo widać problemy: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
![MikroLITY MikroLITY](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z opisu drogi na stronie DPD nie wynika, że przesyłka została wydana do doręczenia odbiorcy.