Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry w dniu wczorajszym zakupiłem lego. Dokonana została płatnosć przez BLIK. Sprzedający twierdzi. ze nie otrzymał pieniędzy i prosi żeby anulować zamówienie. Nie mogę tego zrobić ponieważ ta opcja jest u mnie niedostępna.
No coś się mogło zblokować z blikiem musisz sprawdziś czy kasę z konta pobrało oznacz moderatorów w dyskusji to sprawdzą czy opłaciłeś zamówienie. Odnośnie sprzedawcy to podejrzewam że może towaru nie mieć skoro sam prosi o anulowanie chociaż nie musi tak być ale może on sam anulować o ile np go pisemnie poprosisz np w wiadomości do sprzedającego że chcesz anulowania zamówienia wtedy ma on podkładkę do zwrotu prowizji z allegro
Pieniądze zostały pobrane, dostałem również potwierdzenie ma e-mail. Jeśli poproszę o anulowanie zamówienia sprzedającego zostanie pobrana jakaś prowizja?
Nie sprzedawca odzyska prowozje od twojego zakupu z allegro. Proponuje napisz do sprzedawcy ze oczekujesz od niego telefonu w wiadomosci do sprzedajacego by sprawe wyjasnic jak pisalem domniemywam z jakiegos powodu moze nie miec twojego towaru np ma bledny stan magazynowy i nie chce sie przyznac ci odpisujac a jednoczesnie nie chce byc stratny za prowozje do allegro ze sam ci anuluje zamowienie. Zadzwonic pogadac i soe dogadac @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ moderatorzy zerkneliby na status platnosci za klocki. Ty za to wklei im juz tutaj nr zamowienia coby na gotowe przyszli bedzie szybciej
dziękuję
@alko-trans2000 Z naszej strony wszystko wygląda poprawnie, płatność jest pozytywnie zakończona, więc sprzedający powinien wysłać Ci ten produkt.