anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dokonałem zakupów (trzy osobne), jest obciążenie na karcie; status płatności rozpoczęta

Kalkin
#1 Nowicjusz#

Dobry wieczór, dokonałem trzech zakupów i nie zostały one rozliczone poprawnie.

Statusy w zakładce zakupy "płatność rozpoczęta"; a karty są już obciążone.

Jak rozwiązać ten problem?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

TATLOK
#15 Entuzjasta#

Poczekać, aż ich status zmieni się na zakończona, bądź anulowania. Ewentualnie anulować płatność, jeśli się da, i ją ponowić. Blokada powinna zostać do 3 dni zdjęta.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Kalkin Nic nie rób. Status rozpoczęta może potrwać do końca następnego dnia roboczego od momentu zlecenia płatności.

oznacz moderatorów