anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z przelewem tradycyjnym PayU

Kinzoku
#7 Wielbiciel#

W dniu 11.12.2020 zamówiłam przedmioty, za które zapłaciłam przelewem tradycyjnym przez PayU. W poniedzialek 14.12.-skontaktował się ze mną kupujący który nie otrzymał wpłaty. Wykonałam jeszcze 2 takie przelewy ponieważ myślałam, że to mój błąd, jednak po dokładnym sprawdzeniu z mojej strony wszystko powinno być dobrze. Wiem,że taki przelew może trochę potrwać,ale jednak sie martwię. Pieniądze z konta zostały pobrane za wszystkie przelewy, a status płatności widnieje jako rozpoczęta. Czy ta płatność dotrze do sprzedającego? Czy pozostałe pieniążki mogą jakoś do mnie wrócić? Czy jeśli anuluję zamówienie to pieniądze do mnie wrócą? Pierwszy raz jestem w takiej sytuacji i nie wiem co powinnam zrobić.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@Kinzoku Jeżeli nic nie zmieniałaś w danych do przelewu, jedna z wpłat powinna dojść do sprzedającego w czasie do 3 dni. Pozostałe dwie powinny wrócić do Twojej zakładki Allegro Finanse w takim samym czasie. Z zakładki Allegro Finanse musisz te pieniądze potem wypłacić na swoje konto bankowe lub przekazem pocztowym na adres. Jeśli anulujesz teraz płatność, wszystkie trzy wpłaty do Ciebie wrócą. Najlepiej skontaktuj się z Allegro i wyjaśnij to; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f 

Najszybciej będzie na czacie.

Pieniądze z AF wypłaca się tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...

Nigdy nie powtarzaj takich płatności, czekaj na zakończenie pierwszej.

oznacz moderatorów