Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem u sprzedawcy 2 rzeczy zapłaciłem przelewem przez allegro ale za mało.Wszedlem w historie przelewu na stronie banku i dopłaciłem różnice.Czy pieniądze dojdą do sprzedającego czy będą wisiały w Playu?
@Gasek1978 o jakim zamóieniu piszesz? Jedyne jakie pasuje do opisu to zamówienie nr. 2e42fde3-0e69-11ec-9b91-cd54aad51a94, ale w systemie widzę, że kwota wpłaty i "do zapłaty" są takie same (65,49 zł) i zostały zapłacone razem przez Allegro.
Tak bo zmieniłem plyte na inną i musiałem doplacic 18 ,49.Wszedlem w historie przelewu i dosłałem i patrze a tu nr kata PayU.Czy oni przęsła to na aukcję...?
Nie było opcji doplac,przynajmniej nie umiałem znalez...
Jeszcze raz dokładniej spróbuję.Kupiem dwie płyty ale jedna pomyliłem.Oczywiscie zapłaciłem przez allegro.Poczym napisałem do sprzedawcy że jedna chce zamienić na inną.Ok.Tylko doplac różnice przez zakładkę dopłata.Ale tej zakładki nie było bądź nie umiałem jej znaleźć.Wiec wszedłem w historie przelewu w banku i przelałem te 18,49.Teraz zastanawiam się czy pieniądze wogole dojda do sprzedającego,czy PayU je przeleje.Dziekuje...
@Gasek1978 dziękuję za wyjaśnienie! Na przyszłość opcja "dopłać" jest dostępna w zakładce Moje zakupy po kliknięciu w konkretny zakup i rozwinięciu szczegółów zakupu:
W tej sytuacji dopłaciłeś poza Allegro, ale przelane środki powinny trafić na konto sprzedającego. Najlepiej napisz proszę do niego i wyjaśnij co się stało, ponieważ u nas w systemie to zamówienie wygląda jak w całości opłacone i nie uwzględnia zmiany, o której pisałeś (wybór innej płyty).
Czyli PayU będzie wiedzieć i przeleje środki na kąta sprzedającego,tylko musi troszkę zaczekać...?Dziękuję.
@Gasek1978 przepraszam, że wprowadziłam Cię w błąd w pierwszej wiadomości. Zrozumiałam, że sprzedający podał swój numer bankowy. Jeśli przelałeś wpłatę na konto PayU to nie zostanie zaksięgowana na koncie sprzedającego. Czy mogę Cię poprosić o przesłanie na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenia tej dopłaty? Wtedy będę mogła skonsultować to z operatorem, a Ty możesz dopłacić do zakupu w zakładce Moje zakupy, wtedy na pewno pieniądze trafią do sprzedającego.
Już sobie poradziłem poprostu w aplikacji mobilnej nie ma opcji dopłata.Podobno tylko na komputerze PayU nie umiał dopasować środków i ma zwrócić na kato do trzech dni a ja zrobiłem drugi przelew już na konkretny nr kąta sprzedającego.Dziekuje za pomoc...Pozdrawiam.