anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dostałam zniszczoną frytkownice a sprzedawca wmawia mi że wszystko ok i z 189 zl otrzymałam zwrot 52

Client:107504845
#1 Nowicjusz#

Zamówiłam frytkownice za 189 zł + przesyłka no i otrzymałam.Otwieram bardzo dobrze zapakowaną paczkę a tam zniszczona szybka,wgięcia i zarysowaniu w środku frytkownicy.Sprzedający arogancki a na dodatek okazało się że znam tego Pana i zawsze skupuje towar ze sklepów i potem sprzedaje.Wmawiał na początku że wina kuriera,potem zgodził się na zwrot a na koniec otrzymałam nie całe 52 zł z 189 zł. Dyskusia nie pomogła co dalej?!

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@Client:107504845  jak towar był nie zgodny z umową, to trzeba było składać reklamacje, a nie robić zwrot, teraz to już nic nie zrobisz

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

źle zrobiłeś zwrot

Nie klika się w byle co tylko wpierw myśli 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@Monika__L  To Ona źle zrobiła zrobiła 😉, ja nie 😁

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Tak

to mialam Na myśli 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:107504845 jeżeli odstąpiłaś od zakupu, sprzedawca ma prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu, zakłada bowiem, że do uszkodzenia doszło w wyniku Twojego działania. W przypadku uszkodzonego towaru trzeba złożyć reklamację. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów