Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam frytkownice za 189 zł + przesyłka no i otrzymałam.Otwieram bardzo dobrze zapakowaną paczkę a tam zniszczona szybka,wgięcia i zarysowaniu w środku frytkownicy.Sprzedający arogancki a na dodatek okazało się że znam tego Pana i zawsze skupuje towar ze sklepów i potem sprzedaje.Wmawiał na początku że wina kuriera,potem zgodził się na zwrot a na koniec otrzymałam nie całe 52 zł z 189 zł. Dyskusia nie pomogła co dalej?!
@Client:107504845 jak towar był nie zgodny z umową, to trzeba było składać reklamacje, a nie robić zwrot, teraz to już nic nie zrobisz
źle zrobiłeś zwrot
Nie klika się w byle co tylko wpierw myśli
@Monika__L To Ona źle zrobiła zrobiła 😉, ja nie 😁
Tak
to mialam Na myśli
@Client:107504845 jeżeli odstąpiłaś od zakupu, sprzedawca ma prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu, zakłada bowiem, że do uszkodzenia doszło w wyniku Twojego działania. W przypadku uszkodzonego towaru trzeba złożyć reklamację.