anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dostałem inny przedmiot niż ten, który zamówiłem

Client:76951099
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

10 września kupiłam na Allegro buty od sprzedającej [edit], pomijam fakt iż tuż pod ofertą byka informacja że dostawa w następnym tygodniu, a dopiero dużo niżej że do 35 dni!

Buty otrzymałam w okolicy  5 października. Zupełnie inne niż zamawiałam, rodem z **piiip**, nawet nie leżały obok skóry, a zamawiałam skórzane. Zapakowane  były w folię i oklejone, a właściwie ściągnięte taśmą. Jakiś koszmar za prawie 300 zł. 
Najbardziej irytuje mnie fakt że Allegro MILCZY!!! pracownik który się włączył w dyskusje jeszcze mnie strofował!  ‚sprzedająca to „ święta krowa” ?

Jak Allegro  może tak wspierać osoby o wątpliwej uczciwości? 
Dlaczego nie wyciąga żadnych konsekwencji w stosunku do takich sprzedawców?

Buty odesłałam w piątek priorytetem, dziś jest wtorek, sprzedająca twierdzi że nie otrzymała paczki, Allegro?

Milczy!!!!!!!!

W związku z powyższym mam pytanie do Allegro, jakiej rekompensaty mogę się spodziewać od serwisu, który gwarantuje bezpieczne zakupy??

mój zakup nie był bezpieczny, zostałam oszukana i pozbawiona gotówki na długi okres czasu, nie mam żadnego wsparcia od serwisu Allegro, a sprzedająca nadal robi biznesy na biednych kupujących którzy mają zaufanie do Allegro.  Nie mam żadnej pewności że odzyskam pieniądze. 
PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM SPRZEDAJĄCYM. 

oznacz moderatorów
39 ODPOWIEDZI 39

Awo7959
#12 Orędownik#

@xyz96  Zastanawia mnie czy tak wysoki poziom agresji Sprzedawców to wynik czynnika charakterologicznego i współczesności czy frustracji z niewydolności w biznesie nakręcanej regułami Allegro. Wiesz, punkty, terminy, oceny.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Awo7959 Sprzedawcy stanowią tu zdecydowaną większość i popierają się wzajemnie, a także w imię wspólnego interesu zazwyczaj stają po stronie wszystkich innych sprzedawców. Niekoniecznie uczciwego interesu.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

co to jest "oszukany zakup"?

@Client:76951099  proszę wskazać jakie przepisy złamał Sprzedawca

a gdzie określenie niezgodność z umową? za trudne słowo

gdzie reklamacja, gdzie odstąpienie od umowy?

dlaczego Kupująca myśli, że transakcja jaką zawarła upoważnia ją do szkalowania przedsiębiorcy?

gdzie śledzenie przesyłki?

paczka wysłana w piątek nie musiała wcale dojśc do adresata we wtorek

Sprzedawca ma 14 dni na oddanie pieniędzy

o czym świadczą zapisy cyt

"mój zakup nie był bezpieczny, zostałam oszukana i pozbawiona gotówki na długi okres czasu, nie mam żadnego wsparcia od serwisu Allegro, a sprzedająca nadal robi biznesy na biednych kupujących którzy mają zaufanie do Allegro. Nie mam żadnej pewności że odzyskam pieniądze. "

wg mnie o kulturze osobistej Kupującej, jej niskiej wiedzy odnośnie oczywistych praw konsumenckich

polecam jakiegoś lekarza, który wyjaśni lęki, obawy i prawnika który wyjaśni zawiłości prawa, które było pisane tak by je Forrest Gump zrozumiał

Biedna (cyt z autora wątku) Kobieto, kupująca buty za 300zł masz prawa jako konsument, twój zakup na allegro był bezpieczny i otrzymasz zwrot środków

oznacz moderatorów

Awo7959
#12 Orędownik#

@RED  Masz dużo racji w tym co piszesz, o nieznajomości zasad klientki, dlatego z tym nie polemizuję, ale nie zmienia to postaci rzeczy że ta Pani głównie rozczarowana i rozżalona była na fakt nie otrzymania tego co zamówiła. Widzisz, jeden się wywarczy powyzwierzęca i mu ujdzie z denka. Ja taki jestem. A tu masz przypadek który zawiedziony w oczekiwaniach per total każdego Sprzedawcę z Allegro będzie traktował jak zbója i złodzieja. Opinia pójdzie do innych prostych, zwykłych ludzi. Oni niekoniecznie te drobne druczki, paragrafy, akapity, linki, odnośniki ogarniają. A w zadnicu dostaną przez to ci z Handlowców co to nieba takim prostaczkom chcą przychylić. Zatem nie grzej się gniewem słusznym, achanielskim a poradź kobiecie co powinna zrobić. Ale tak wiesz, życzliwie, jakbyś własnej Mamie tłumaczył 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Awo7959 zapraszam do nas na 2-3 dni by odbierać telefony i odpowiadać na maile

zobaczymy ile Ci cierpliwości wystarczy by grzecznie odpowiadać na teksty w tym stylu

Nie po to ktoś sprzedaje produkty na allegro by być obrażany przez osoby, które nawet nie wiedzą, że łamią w ten sposób prawo

Pisanie że sprzedawca to „ święta krowa” w aspekcie ochrony konsumenta na allegro i w polskich przepisach to szczyt hipokryzji

Przecież Kupująca kompletnie nie rozumie co robi źle i jakie świadectwo sobie wystawia

cyt "Tacy jak pan dodatkowo urządzają sobie hejt na mojej osobie m, bo miałam odwagę poruszyć temat feralnego zakupu"

 

 

oznacz moderatorów

Awo7959
#12 Orędownik#

@RED  Pod groźbą użycia broni zmuszono Cię do pracy w handlu?

oznacz moderatorów

Awo7959
#12 Orędownik#

@RED  Kiedyś pewien mistrz katowski, zapytany czy nie zmieniłby zajęcia, odparł: "przenigdy, ja uwielbiam pracę z ludźmi" 

Weź to pod rozwagę

oznacz moderatorów

Client:76951099
#8 Zapaleniec#

Szanowny panie kpiąco-drwiący, jako prostaczka  odpowiem że żenujący jest pana wpis. Może i jestem prostą kobietą, a może jak dla pana zbyt skomplikowaną, ale na szczęście nie stoję z panem twarzą w twarz bo mógłby się pan nieco zdziwić. Cóż, z pewnością nie jest pan osobą która zna znaczenie słowa „szacunek” dla człowieka, kobiety czy klienta, ale to nie mój lecz pana problem, mogę tylko współczuć braku wychowania, ale cóż tak bywa gdy rodzice mają wielkie pole, to właśnie wtedy wychodzą do ludzi wielkie buraki. 
Jeżeli chodzi o zakup to mam pełne prawo czuć się oszukana bo kupiłam buty które mi się podobały, miały być skórzane,  a otrzymałam chińszczyznę wartą 40 zł w tanich sklepach! niczym nie przypominały tych ze zdjęcia czy opisu! 
Jeżeli chodzi o prawa konsumenta to chyba znam je lepiej niż pan. Nikt nie ma 
prawa oszukiwać klienta! posiadam zdjęcia produktu który otrzymałam, zaczęłam je robić już na poczcie gdy tylko zobaczyłam jak „buty” za 300 zł są zapakowane! I co mam się cieszyć że dotarły po prawie miesiącu od zakupu?? 
Na szczęście są instytucje które zajmują się takimi nieuczciwymi transakcjami. Zapewniam że mam zamiar dochodzić swoich praw i uchronić innych przed „handlowcami” o wątpliwej uczciwości. Nie żałuję że opisałam tu ten zakup, bo gdybym tego nie zrobiła to bym nie wiedziała jakie zdanie o swoich klientach mają sami „sprzedający” naprawdę jestem w szoku!!! 

oznacz moderatorów

Awo7959
#12 Orędownik#

@Client:76951099  Moim zdaniem uczyniła Pani bardzo dobrze. Słusznym jest aby piętnować naganne praktyki i osobników je popełniających. Forma kontaktu z klientem jest również fundamentalną kwestią jaką należy opisywać. Ma to głęboki sens i powinno posłużyć choćby edukowaniu opornych. Nikt z handlujących nie stawał przecież przed koniecznością wyboru: "jesteś handlowcem albo cię rozstrzelamy". Jest tyle innych form pracy dla osób ceniących sobie pracę wolną od kontaktu z innymi ludźmi, np. leśnik, operator spychacza, czy inny młotkowy. Jedno co doradzić mogę, to pójść za wskazówkami @xyz96. Otworzyć dyskusję ze sprzedawcą i nie zmykać jej dopóki sprawa nie zostanie definitywnie uregulowana. To że jakiś korpo-ludek z Allegro  odniósł się do Pani skargi, w Pani ocenie niewłaściwie, dodatkowo tylko Panią wzburzyło, to zrozumiałe. Ale i z tym można sobie poradzić, choć to będzie trudniejsze, a kto wie może nawet nie warto z tym walczyć. Wielu takich korpo-pampersiaków egzystuje wokół nas, prezentując butę cesarza na wygnaniu. Podkreślę raz jeszcze: ma Pani nie tylko prawo ale i obowiązek dochodzić swoich praw. Tak jako klient ale przede wszystkim, jako obywatel, który musi być chroniony a priori.

oznacz moderatorów

Client:76951099
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za wsparcie. 
Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@xyz96  Rozeznania to brak Pani Kupującej. Dlaczego nie sprawdzi czy jej paczka dotarła do sprzedawcy, poczeka na zwrot? Wszczyna spór oczekując załatwienia szybko sprawy od całego świata. Atencjuszka

@Awo7959  "święta krowa" w polskich realiach... nie wypowiadamy jednak w znaczeniu pochlebnym. Co innego w hindi.

@Client:76951099  Tutaj jest Forum, na którym odpowiadają użytkownicy. Lepiej zgłosić się do zainteresowanych stron bezpośrednio.

Przydałaby się moderatorka, która wejrzy w założoną dyskusje i sprawdzi terminy, przesyłki itd. 

 

oznacz moderatorów

Client:76951099
#8 Zapaleniec#

Ja za pana rady już serdecznie dziękuję. Jeżeli jest pan jednym ze sprzedających na Allegro to Boże uchowaj żebym na pana kiedykolwiek trafiła.
Jako klient będę omijała zakupy na Allegro szerokim łukiem. Ja na swoje pieniądze ciężko pracuję, tak tak i może dla pana to dziwne, ale dla mnie 300 zł to sporo pieniędzy. Teraz nie mam ani pieniędzy ani butów. Tacy jak pan dodatkowo urządzają sobie hejt na mojej osobie m, bo miałam odwagę poruszyć temat feralnego zakupu. Mimo wszystko życzę panu powodzenia w interesach oraz tylko i wyłącznie klientów którzy się nie będą skarżyć nawet jak im pan wyśle coś innego niż zamawiali. 
Życzę 
Powodzenia w interesach. 

oznacz moderatorów

Awo7959
#12 Orędownik#

@Client:76951099  Droga Pani, sam jestem klientem Allegro i nie oceniam tego miejsca negatywnie. To że czasem trafi się ktoś olewający klienta nie świadczy o ogóle uczciwie traktujących swych klientów sprzedawców. I w niebie narodził się szatan. Proszę się nie zrażać to tego portalu, ot czasem g....o i w Operze się zdarza.

oznacz moderatorów

Awo7959
#12 Orędownik#

Jak się Pani zorientowała, tu też są sprzedający. Wczoraj też miałem z tym problem gdyż wszedłem na zakładkę dla kupujących z trochę podobną sprawą i z kilkoma Sprzedawcami miałem tu dość ostrą polemikę. Ale nic to, nic to. Są tu też życzliwe osoby.

oznacz moderatorów

Awo7959
#12 Orędownik#

@__RPM_  Się nie należy tak wypowiadać. Fe, nieładnie.  -"roszczeniowa baba"? Czyli Twoim zdaniem Klient tak obsłużony ma zamknąć otwór gębowy na wieki i nie sprawiać problemów cacy-handełesom.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Awo7959 Bywaj tu częściej i pomagaj kupującym.

oznacz moderatorów

Awo7959
#12 Orędownik#

@xyz96  Trochę słabo znam tu procedury, ale dobrego słowa a i wiadra zimnej wody nie poskąpię

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@Awo7959  Wypadało by poczekać a nie od razu się awanturować. Jak przesyłka nadana w piątek po 15:00 to jest traktowana jak nadana w poniedziałek. A dziś wtorek. Tak że sam widzisz otwór gębowy daremnie dziś strzępi po forumie.

oznacz moderatorów

Awo7959
#12 Orędownik#

@__RPM_  W wielu kwestiach masz sporo racji, ale forma... towarzyszu, ta forma......

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:76951099 Nie przejmuj się niczym. Masz dowód odesłania paczki, więc możesz po 14 dniach od zakupu wystąpić z wnioskiem do Programu Ochrony Kupujących o zwrot wpłaty i to zrób.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...

https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

Po wysłaniu wniosku sprzedawca otrzymuje odpowiedni komunikat i zazwyczaj zwraca wpłatę, a jeśli nie, zwróci Ci ją Allegro.

Nie musisz nawet zgłaszać sprawy na policję. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.

oznacz moderatorów