Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
10 września kupiłam na Allegro buty od sprzedającej [edit], pomijam fakt iż tuż pod ofertą byka informacja że dostawa w następnym tygodniu, a dopiero dużo niżej że do 35 dni!
Buty otrzymałam w okolicy 5 października. Zupełnie inne niż zamawiałam, rodem z **piiip**, nawet nie leżały obok skóry, a zamawiałam skórzane. Zapakowane były w folię i oklejone, a właściwie ściągnięte taśmą. Jakiś koszmar za prawie 300 zł.
Najbardziej irytuje mnie fakt że Allegro MILCZY!!! pracownik który się włączył w dyskusje jeszcze mnie strofował! ‚sprzedająca to „ święta krowa” ?
Jak Allegro może tak wspierać osoby o wątpliwej uczciwości?
Dlaczego nie wyciąga żadnych konsekwencji w stosunku do takich sprzedawców?
Buty odesłałam w piątek priorytetem, dziś jest wtorek, sprzedająca twierdzi że nie otrzymała paczki, Allegro?
Milczy!!!!!!!!
W związku z powyższym mam pytanie do Allegro, jakiej rekompensaty mogę się spodziewać od serwisu, który gwarantuje bezpieczne zakupy??
mój zakup nie był bezpieczny, zostałam oszukana i pozbawiona gotówki na długi okres czasu, nie mam żadnego wsparcia od serwisu Allegro, a sprzedająca nadal robi biznesy na biednych kupujących którzy mają zaufanie do Allegro. Nie mam żadnej pewności że odzyskam pieniądze.
PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM SPRZEDAJĄCYM.
@xyz96 Zastanawia mnie czy tak wysoki poziom agresji Sprzedawców to wynik czynnika charakterologicznego i współczesności czy frustracji z niewydolności w biznesie nakręcanej regułami Allegro. Wiesz, punkty, terminy, oceny.
@Awo7959 Sprzedawcy stanowią tu zdecydowaną większość i popierają się wzajemnie, a także w imię wspólnego interesu zazwyczaj stają po stronie wszystkich innych sprzedawców. Niekoniecznie uczciwego interesu.
co to jest "oszukany zakup"?
@Client:76951099 proszę wskazać jakie przepisy złamał Sprzedawca
a gdzie określenie niezgodność z umową? za trudne słowo
gdzie reklamacja, gdzie odstąpienie od umowy?
dlaczego Kupująca myśli, że transakcja jaką zawarła upoważnia ją do szkalowania przedsiębiorcy?
gdzie śledzenie przesyłki?
paczka wysłana w piątek nie musiała wcale dojśc do adresata we wtorek
Sprzedawca ma 14 dni na oddanie pieniędzy
o czym świadczą zapisy cyt
"mój zakup nie był bezpieczny, zostałam oszukana i pozbawiona gotówki na długi okres czasu, nie mam żadnego wsparcia od serwisu Allegro, a sprzedająca nadal robi biznesy na biednych kupujących którzy mają zaufanie do Allegro. Nie mam żadnej pewności że odzyskam pieniądze. "
wg mnie o kulturze osobistej Kupującej, jej niskiej wiedzy odnośnie oczywistych praw konsumenckich
polecam jakiegoś lekarza, który wyjaśni lęki, obawy i prawnika który wyjaśni zawiłości prawa, które było pisane tak by je Forrest Gump zrozumiał
Biedna (cyt z autora wątku) Kobieto, kupująca buty za 300zł masz prawa jako konsument, twój zakup na allegro był bezpieczny i otrzymasz zwrot środków
@RED Masz dużo racji w tym co piszesz, o nieznajomości zasad klientki, dlatego z tym nie polemizuję, ale nie zmienia to postaci rzeczy że ta Pani głównie rozczarowana i rozżalona była na fakt nie otrzymania tego co zamówiła. Widzisz, jeden się wywarczy powyzwierzęca i mu ujdzie z denka. Ja taki jestem. A tu masz przypadek który zawiedziony w oczekiwaniach per total każdego Sprzedawcę z Allegro będzie traktował jak zbója i złodzieja. Opinia pójdzie do innych prostych, zwykłych ludzi. Oni niekoniecznie te drobne druczki, paragrafy, akapity, linki, odnośniki ogarniają. A w zadnicu dostaną przez to ci z Handlowców co to nieba takim prostaczkom chcą przychylić. Zatem nie grzej się gniewem słusznym, achanielskim a poradź kobiecie co powinna zrobić. Ale tak wiesz, życzliwie, jakbyś własnej Mamie tłumaczył
@Awo7959 zapraszam do nas na 2-3 dni by odbierać telefony i odpowiadać na maile
zobaczymy ile Ci cierpliwości wystarczy by grzecznie odpowiadać na teksty w tym stylu
Nie po to ktoś sprzedaje produkty na allegro by być obrażany przez osoby, które nawet nie wiedzą, że łamią w ten sposób prawo
Pisanie że sprzedawca to „ święta krowa” w aspekcie ochrony konsumenta na allegro i w polskich przepisach to szczyt hipokryzji
Przecież Kupująca kompletnie nie rozumie co robi źle i jakie świadectwo sobie wystawia
cyt "Tacy jak pan dodatkowo urządzają sobie hejt na mojej osobie m, bo miałam odwagę poruszyć temat feralnego zakupu"
@RED Pod groźbą użycia broni zmuszono Cię do pracy w handlu?
@RED Kiedyś pewien mistrz katowski, zapytany czy nie zmieniłby zajęcia, odparł: "przenigdy, ja uwielbiam pracę z ludźmi"
Weź to pod rozwagę
Szanowny panie kpiąco-drwiący, jako prostaczka odpowiem że żenujący jest pana wpis. Może i jestem prostą kobietą, a może jak dla pana zbyt skomplikowaną, ale na szczęście nie stoję z panem twarzą w twarz bo mógłby się pan nieco zdziwić. Cóż, z pewnością nie jest pan osobą która zna znaczenie słowa „szacunek” dla człowieka, kobiety czy klienta, ale to nie mój lecz pana problem, mogę tylko współczuć braku wychowania, ale cóż tak bywa gdy rodzice mają wielkie pole, to właśnie wtedy wychodzą do ludzi wielkie buraki.
Jeżeli chodzi o zakup to mam pełne prawo czuć się oszukana bo kupiłam buty które mi się podobały, miały być skórzane, a otrzymałam chińszczyznę wartą 40 zł w tanich sklepach! niczym nie przypominały tych ze zdjęcia czy opisu!
Jeżeli chodzi o prawa konsumenta to chyba znam je lepiej niż pan. Nikt nie ma prawa oszukiwać klienta! posiadam zdjęcia produktu który otrzymałam, zaczęłam je robić już na poczcie gdy tylko zobaczyłam jak „buty” za 300 zł są zapakowane! I co mam się cieszyć że dotarły po prawie miesiącu od zakupu??
Na szczęście są instytucje które zajmują się takimi nieuczciwymi transakcjami. Zapewniam że mam zamiar dochodzić swoich praw i uchronić innych przed „handlowcami” o wątpliwej uczciwości. Nie żałuję że opisałam tu ten zakup, bo gdybym tego nie zrobiła to bym nie wiedziała jakie zdanie o swoich klientach mają sami „sprzedający” naprawdę jestem w szoku!!!
@Client:76951099 Moim zdaniem uczyniła Pani bardzo dobrze. Słusznym jest aby piętnować naganne praktyki i osobników je popełniających. Forma kontaktu z klientem jest również fundamentalną kwestią jaką należy opisywać. Ma to głęboki sens i powinno posłużyć choćby edukowaniu opornych. Nikt z handlujących nie stawał przecież przed koniecznością wyboru: "jesteś handlowcem albo cię rozstrzelamy". Jest tyle innych form pracy dla osób ceniących sobie pracę wolną od kontaktu z innymi ludźmi, np. leśnik, operator spychacza, czy inny młotkowy. Jedno co doradzić mogę, to pójść za wskazówkami @xyz96. Otworzyć dyskusję ze sprzedawcą i nie zmykać jej dopóki sprawa nie zostanie definitywnie uregulowana. To że jakiś korpo-ludek z Allegro odniósł się do Pani skargi, w Pani ocenie niewłaściwie, dodatkowo tylko Panią wzburzyło, to zrozumiałe. Ale i z tym można sobie poradzić, choć to będzie trudniejsze, a kto wie może nawet nie warto z tym walczyć. Wielu takich korpo-pampersiaków egzystuje wokół nas, prezentując butę cesarza na wygnaniu. Podkreślę raz jeszcze: ma Pani nie tylko prawo ale i obowiązek dochodzić swoich praw. Tak jako klient ale przede wszystkim, jako obywatel, który musi być chroniony a priori.
Dziękuję za wsparcie.
Pozdrawiam
@xyz96 Rozeznania to brak Pani Kupującej. Dlaczego nie sprawdzi czy jej paczka dotarła do sprzedawcy, poczeka na zwrot? Wszczyna spór oczekując załatwienia szybko sprawy od całego świata. Atencjuszka
@Awo7959 "święta krowa" w polskich realiach... nie wypowiadamy jednak w znaczeniu pochlebnym. Co innego w hindi.
@Client:76951099 Tutaj jest Forum, na którym odpowiadają użytkownicy. Lepiej zgłosić się do zainteresowanych stron bezpośrednio.
Przydałaby się moderatorka, która wejrzy w założoną dyskusje i sprawdzi terminy, przesyłki itd.
Ja za pana rady już serdecznie dziękuję. Jeżeli jest pan jednym ze sprzedających na Allegro to Boże uchowaj żebym na pana kiedykolwiek trafiła.
Jako klient będę omijała zakupy na Allegro szerokim łukiem. Ja na swoje pieniądze ciężko pracuję, tak tak i może dla pana to dziwne, ale dla mnie 300 zł to sporo pieniędzy. Teraz nie mam ani pieniędzy ani butów. Tacy jak pan dodatkowo urządzają sobie hejt na mojej osobie m, bo miałam odwagę poruszyć temat feralnego zakupu. Mimo wszystko życzę panu powodzenia w interesach oraz tylko i wyłącznie klientów którzy się nie będą skarżyć nawet jak im pan wyśle coś innego niż zamawiali.
Życzę
Powodzenia w interesach.
@Client:76951099 Droga Pani, sam jestem klientem Allegro i nie oceniam tego miejsca negatywnie. To że czasem trafi się ktoś olewający klienta nie świadczy o ogóle uczciwie traktujących swych klientów sprzedawców. I w niebie narodził się szatan. Proszę się nie zrażać to tego portalu, ot czasem g....o i w Operze się zdarza.
Jak się Pani zorientowała, tu też są sprzedający. Wczoraj też miałem z tym problem gdyż wszedłem na zakładkę dla kupujących z trochę podobną sprawą i z kilkoma Sprzedawcami miałem tu dość ostrą polemikę. Ale nic to, nic to. Są tu też życzliwe osoby.
@__RPM_ Się nie należy tak wypowiadać. Fe, nieładnie. -"roszczeniowa baba"? Czyli Twoim zdaniem Klient tak obsłużony ma zamknąć otwór gębowy na wieki i nie sprawiać problemów cacy-handełesom.
@Awo7959 Bywaj tu częściej i pomagaj kupującym.
@xyz96 Trochę słabo znam tu procedury, ale dobrego słowa a i wiadra zimnej wody nie poskąpię
@Awo7959 Wypadało by poczekać a nie od razu się awanturować. Jak przesyłka nadana w piątek po 15:00 to jest traktowana jak nadana w poniedziałek. A dziś wtorek. Tak że sam widzisz otwór gębowy daremnie dziś strzępi po forumie.
@__RPM_ W wielu kwestiach masz sporo racji, ale forma... towarzyszu, ta forma......
@Client:76951099 Nie przejmuj się niczym. Masz dowód odesłania paczki, więc możesz po 14 dniach od zakupu wystąpić z wnioskiem do Programu Ochrony Kupujących o zwrot wpłaty i to zrób.
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Po wysłaniu wniosku sprzedawca otrzymuje odpowiedni komunikat i zazwyczaj zwraca wpłatę, a jeśli nie, zwróci Ci ją Allegro.
Nie musisz nawet zgłaszać sprawy na policję. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.