Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest jakiś zapis w regulaminie mówiący o tym, jak odbywa się dostawa przez kuriera. W szczególności, czy zgodnie z regulaminem na oczekiwanie na kuriera przeznaczamy cały dzień, w którym ma się odbyć dostawa?
Pytam dlatego, że dostałam SMS od firmy kurierskiej z informacją, że dzisiaj będzie przesyłka i żeby zadzwonić do kuriera i się umówić.
Zadzwoniłam do kuriera i dowiedziałam się, że w ogóle nie jest w stanie określić kiedy przyjedzie bo ma bardzo dużo przesyłek i "być może po południu".
Zadzwoniłam na infolinię firmy kurierskiej i dowiedziałam się, że tak bywa, że kurier nie może określić, kiedy przyjedzie i że oni nie wiedzą, po co w takim razie w SMSie jest napisane żeby umówić z kurierem dostawę.
Przesyłka została już odebrana, było to trochę stresujące i chciałabym się dowiedzieć na przyszłość, jak to jest z przesyłkami kurierskimi (czasem nie ma innej opcji, ze względu na gabaryty towaru).
Czy wymóg, aby klient oczekiwał cały dzień na kuriera w domu to jest norma? Czy może firma kurierska lub kurier ma w tej kwestii jakieś zobowiązania, na przykład podanie dwugodzinnego przedziału dla dostawy danego dnia. Jeśli tak, to z czego to wynika, żeby można było się na to powołać w przyszłości w rozmowie z kurierem.
@Beata_z_Warszawy nie ma regulaminowo określonego przedziału dostawy, jest tylko nadanie + 2 dni dostawa i może być o każdej porze dnia, chodź z reguły określają mniej więcej kiedy podjadą lub dzwonią z godzinę przed, ale możesz dopłacić x2 albo więcej za dostawę i wybrać godzinę doręczenie np. do 12:00 🙂