anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

witam po aktualizacji nowej karty Visa nie mogę realizowac płatnosci automatyczne podczas opłacenia

Client:84800827
#7 Wielbiciel

Wita. po aktualizacji nowej karty Visa nie mogę realizowac płatnosci automatyczne podczas opłacenia wyskakuje komunikat Błędna data ważności karty lub karta wygasła. Sprzedający nie może wysłać do Ciebie przesyłki. Sprawidziłem w banku bank twierdzi że wina po stronie Allegro do tej pory przez ponad dwa lata nie było problemów z starą kartą Visa

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:84800827 Cześć. Czy dodałeś nową kartę (z nową datą ważności) tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/karty-platnicze?action=list? Najlepiej usuń kartę i dodaj ją ponownie. 

oznacz moderatorów

Client:84800827
#7 Wielbiciel

Tak stara karta Visa została usunieta nowa została zarejstrowana z podaniem kodu 3d

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:84800827 Mimo wszystko sprawdź dane ponownie lub spróbuj dodać kartę jeszcze raz. Nie mamy podobnych zgłoszeń, zatem wygląda to na problemy z tą konkretną kartą. 

oznacz moderatorów

Client:84800827
#7 Wielbiciel

nową kartę dodawałem i usuwałem kilka razy bez powodzenia ten sam komunikat przy płatności kartą jednorazowo wszystko OK

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Taki problem ktoś tu niedawno opisywał, nowa kara z tym samym nr i także nie działała.Tak system widział starą, ale jak rozwiązał????/

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:84800827 Co dokładnie masz na myśli pisząc "przy płatności karta jednorazowo wszystko OK"? Czy problem występuje również podczas płatności kartą w innych sklepach internetowych? 

oznacz moderatorów

Client:84800827
#7 Wielbiciel

płatność jednorazowa to wpisanie danych karty bez zapisywania zapamiętywania danych karty w danych allegro nie korzystam z innych sklepów internetowych jak płacę to też bez zapisywania danych karty

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:84800827 Podaj proszę numer ostatniego zamówienia, przy którym pojawił się zgłaszany problem z zapisaniem karty.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:84800827 A aktywowałeś nową kartę? > czasem po otrzymaniu nowej trzeba jako pierwszą wykonać płatność przez terminal w sklepie bądź wypłatę z bankomatu.

Ja prosiłem o aktywację karty telefonicznie > konsultantkę w banku

oznacz moderatorów

Client:89705161
#1 Nowicjusz

Dzień dobry ,mam ten sam problem.Nie moge opłacić zakup bo pisze ze karta wygasła.Dodałam nową kartę i opłaciła 1zl.Ale i tak nie działa ! 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:84800827 spróbuj wyczyścić proszę pliki cookies i pamięć podręczną przeglądarki, a jeśli to nie pomoże napisz proszę do nas w tej sprawie przez ten formularz kontaktowy i dołącz zrzut swojego ekranu z tym komunikatem. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów