Wita. po aktualizacji nowej karty Visa nie mogę realizowac płatnosci automatyczne podczas opłacenia wyskakuje komunikat Błędna data ważności karty lub karta wygasła. Sprzedający nie może wysłać do Ciebie przesyłki. Sprawidziłem w banku bank twierdzi że wina po stronie Allegro do tej pory przez ponad dwa lata nie było problemów z starą kartą Visa
@Client:84800827 Cześć. Czy dodałeś nową kartę (z nową datą ważności) tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/karty-platnicze?action=list? Najlepiej usuń kartę i dodaj ją ponownie.
Tak stara karta Visa została usunieta nowa została zarejstrowana z podaniem kodu 3d
@Client:84800827 Mimo wszystko sprawdź dane ponownie lub spróbuj dodać kartę jeszcze raz. Nie mamy podobnych zgłoszeń, zatem wygląda to na problemy z tą konkretną kartą.
nową kartę dodawałem i usuwałem kilka razy bez powodzenia ten sam komunikat przy płatności kartą jednorazowo wszystko OK
Taki problem ktoś tu niedawno opisywał, nowa kara z tym samym nr i także nie działała.Tak system widział starą, ale jak rozwiązał????/
@Client:84800827 Co dokładnie masz na myśli pisząc "przy płatności karta jednorazowo wszystko OK"? Czy problem występuje również podczas płatności kartą w innych sklepach internetowych?
płatność jednorazowa to wpisanie danych karty bez zapisywania zapamiętywania danych karty w danych allegro nie korzystam z innych sklepów internetowych jak płacę to też bez zapisywania danych karty
@Client:84800827 Podaj proszę numer ostatniego zamówienia, przy którym pojawił się zgłaszany problem z zapisaniem karty.
@Client:84800827 A aktywowałeś nową kartę? > czasem po otrzymaniu nowej trzeba jako pierwszą wykonać płatność przez terminal w sklepie bądź wypłatę z bankomatu.
Ja prosiłem o aktywację karty telefonicznie > konsultantkę w banku
Dzień dobry ,mam ten sam problem.Nie moge opłacić zakup bo pisze ze karta wygasła.Dodałam nową kartę i opłaciła 1zl.Ale i tak nie działa !
@Client:84800827 spróbuj wyczyścić proszę pliki cookies i pamięć podręczną przeglądarki, a jeśli to nie pomoże napisz proszę do nas w tej sprawie przez ten formularz kontaktowy i dołącz zrzut swojego ekranu z tym komunikatem.