Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wita. po aktualizacji nowej karty Visa nie mogę realizowac płatnosci automatyczne podczas opłacenia wyskakuje komunikat Błędna data ważności karty lub karta wygasła. Sprzedający nie może wysłać do Ciebie przesyłki. Sprawidziłem w banku bank twierdzi że wina po stronie Allegro do tej pory przez ponad dwa lata nie było problemów z starą kartą Visa
@Client:84800827 Cześć. Czy dodałeś nową kartę (z nową datą ważności) tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/karty-platnicze?action=list? Najlepiej usuń kartę i dodaj ją ponownie.
Tak stara karta Visa została usunieta nowa została zarejstrowana z podaniem kodu 3d
@Client:84800827 Mimo wszystko sprawdź dane ponownie lub spróbuj dodać kartę jeszcze raz. Nie mamy podobnych zgłoszeń, zatem wygląda to na problemy z tą konkretną kartą.
nową kartę dodawałem i usuwałem kilka razy bez powodzenia ten sam komunikat przy płatności kartą jednorazowo wszystko OK
Taki problem ktoś tu niedawno opisywał, nowa kara z tym samym nr i także nie działała.Tak system widział starą, ale jak rozwiązał????/
@Client:84800827 Co dokładnie masz na myśli pisząc "przy płatności karta jednorazowo wszystko OK"? Czy problem występuje również podczas płatności kartą w innych sklepach internetowych?
płatność jednorazowa to wpisanie danych karty bez zapisywania zapamiętywania danych karty w danych allegro nie korzystam z innych sklepów internetowych jak płacę to też bez zapisywania danych karty
@Client:84800827 Podaj proszę numer ostatniego zamówienia, przy którym pojawił się zgłaszany problem z zapisaniem karty.
@Client:84800827 A aktywowałeś nową kartę? > czasem po otrzymaniu nowej trzeba jako pierwszą wykonać płatność przez terminal w sklepie bądź wypłatę z bankomatu.
Ja prosiłem o aktywację karty telefonicznie > konsultantkę w banku
Dzień dobry ,mam ten sam problem.Nie moge opłacić zakup bo pisze ze karta wygasła.Dodałam nową kartę i opłaciła 1zl.Ale i tak nie działa !
@Client:84800827 spróbuj wyczyścić proszę pliki cookies i pamięć podręczną przeglądarki, a jeśli to nie pomoże napisz proszę do nas w tej sprawie przez ten formularz kontaktowy i dołącz zrzut swojego ekranu z tym komunikatem.