Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 28 pażdziernika br. kupiłem dwo opakowania po 12 kg karmy dla psa: PEDIGREE Karma sucha dla DOROSŁYCH psów duże i średnie rasy DRÓB 12kg za kwotę 153 zł. (Numer zamówienia3a087f30-9537-11ef-bc7d-e3370de25db4). W dniu 30 października br. otrzymałem maila tej trści:
"Dzień dobry,
W związku z brakiem PEDIGREE SUCHA DRÓB 12kg 2 szt - jesteśmy
zmuszeni anulować Państwa zamówienie, zwrot środków został zlecony.
Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności."
Niemniej jednak, na stronie sprzedawcy znajduje się oferta z identyczną karmą "PEDIGREE Karma sucha dla DOROSŁYCH psów duże i średnie rasy DRÓB" tyle że 2x12kg (oferta 15883360251) ale za kwotę 174,99 zł. Takie praktyki uważam, co najmniej za nieetyczne najdelikatniej mówiąc.
:
Może mu cena nie pasowała lub zapomniał zakończyć drugą wskazaną ofertę. Pytałeś się go czemu nie może Ci wysłać tego zestawu karmy? Zawsze możesz ocenić tę transakcje.
Może. Ale w markecie jak zapomną zmienić cenę na wywieszce na półce, płacisz tyle ile było na wywieszce.
A tu tak nie jest, nie wyśle i co mu zrobisz....możesz i powinieneś dać po 1 gwiazdce, nic więcej.
skończyła mu się karma w niskiej cenie , może była z krótką datą
To kup na ich stronie, jak mają.