Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dnia 28 08 2023 r. przez konto Allegro dokonałem zakupu płacąc przelewem, art.spożywczych od dwóch dostawców. Jedną przesyłkę na 2 pozycje dostałem jak było umówione. Drugiej przesyłki do dziś nie otrzymałem, ani nikt w tej sprawie się nie kontaktował. Proszę o kontakt tel. pod nr.608 678 349. Maila nie używam.
Zadaj wpierw sprzedawcy pytanie gdzie twoje zamowienie. Mogl wyslac z 2 magazynow 2 paczki i druga jeszcze nie doszla albo cos ja wcielo u przewoznika. Jak sprzedawca nie odpowie w 24h od zadania pytania z wyj weekendu to zaloz dyskusje
@Client:113858500 Raczej nikt do Ciebie nie zadzwoni > zaraz moderacja wykasuje ten numer telefonu > "zadaj pytanie sprzedającemu" albo dzwoń do niego bo odpowiedź przyjdzie na maila > a zawsze możesz otworzyć dyskusję > https://allegro.pl/dyskusje/nowa > przedtem jeszcze sprawdź w zakładce "dostawa" czy minął czas na otrzymanie przesyłki > tylko do dyskusji też jest potrzebny e-mail
@Client:113858500 Jaki termin dostawy jest u tego sprzedającego co nie otrzymałeś towaru, masz go w zakładce "Moje zakupy"? https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
minął czas otwórz dyskusję, sprzedający ma 2godz. na odpowiedź: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Chyba 24h?
@LEW433 Jak już powtarzasz po mnie wpisy, to we własnym dodatku pisz prawdę > nie 2h ale 24 h na odpowiedź > zaczynasz być bardziej kłamliwy od "naczelnej"
@Client:113858500 W tej sprawie skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą. Możesz to zrobić przez Centrum Wiadomości. 🙂