Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Firma kurierska DPD nie ma zamiaru dostarczyć przesyłki. Czy można ubiegać się o zwrot kosztów wysyłki?
raf_m taaaa.... ubiegać się możesz 😁
@raf_m Jeśli DPD nie chce dostarczyć przesyłki, reklamację składasz u sprzedawcy i domagasz się wydania rzeczy. Za przesyłkę od czasu jej dostarczenia Tobie, zgodnie z prawem, odpowiada sprzedawca. Nie musisz się więc szarpać z DPD, który nie jest dla Ciebie stroną umowy. Ze sprzedawcą zawarłeś umowę na sprzedaż i dostarczenie rzeczy.
Sprzedawca w zasadzie stwierdził że zależy to od widzimisię kuriera tej firmy.
@raf_m Nie jest tak, że to Ty masz "trzaskać" się z kurierem, bo jemu się nie chce, czy ma swoje widzimisię, jak słusznie zauważyła @xyz96 . Sprzedawca, jako nadawca przesyłki powinien na Twoją prośbę nawiązać kontakt z DPD. Ty co najwyżej możesz zatelefonować do ich bazy w mieście i podając numer przesyłki zapytać, dlaczego kurier nie raczy jej doręczyć oraz zażądać doręczenia przesyłki.
@raf_m "Owszem nie było mnie w domu bo byłem w pracy. "
@Wioletta2701 "Nie jest tak, że to Ty masz "trzaskać" się z kurierem, bo jemu się nie chce,"
Jestem pod wrażeniem.😂
@raf_m, czy mogę Cię prosić o więcej szczegółów tej sprawy? Czy chodzi o numer zamówienia: ec7b5a71-3040-11ec-b483-31b34f2b00ff? Z tego, co widzę, to zamówienie zostało niedoręczone z powodu nieobecności odbiorcy i obecnie znajduje się w punkcie Pickup.
@mr_oma Kupujący zamawia dostawę na swój adres, a nie do jakiegoś Pickup. Kupujący zwierając umowę ze sprzedawcą nie akceptuje tym samym żadnych regulaminów przewoźnika. Mogę tu wkleić stanowisko Allegro w tej sprawie, które potwierdza powyższe.
@xyz96 dostawa na adres sie odbyła:
"to zamówienie zostało niedoręczone z powodu nieobecności odbiorcy"
Odbiorca w dniu doręczenia otrzymuje stosowne powiadomienie SMS-em wraz numerem kontaktowym do kuriera w celu dogodnego ustalenia szczegółów dostawy .
Dostałem tylko SMS z powiadomieniem o nieodebraniu przesyłki.
W sposób jaki działają w DPD mogą od razu paczki wozić do punktu odbioru osobistego.
Przebieg "doręczenia" pokrótce opisałem w formularzu na stronie DPD. Dają sobie tylko 30 dni na odpowiedź.
@raf_m Mógłbyś w końcu rozwiać domysły. Powiedz czy w dniu dostarczenia o którym na pewno wiedziałeś- byłeś w domu czy akurat musiałeś gdzieś wyskoczyć i dla tego tak jest.
Owszem nie było mnie w domu bo byłem w pracy. Poczta potrafi wysłać dzień wcześniej SMS z powiadomieniem o wysłanej paczce a w dniu dostarczenia rano SMS z numerem telefonu kuriera. DPD wysłało tylko SMS z informacją o nieudanym doręczeniu. Kurier zadzwonił dwa razy w godzinach mojej pracy i od razu odstawił paczki do punktu odbioru. Pełny profesjonalizm.
raf_m no to czego jeszcze oczekujesz ?? Po wprowadzeniu numeru przesyłki przez sprzedawcę otrzymujesz wiadomość mailową pt. ,,sprawdź status swojej przesyłki ,, 2 klinięcia i już wiesz co się dzieje z Twoją paczką . To samo masz na stronie allegro - moje zakupy - szczegóły - szczegóły dostawy .Wiadomość SMS od DPD zwiera numer telefonu do kuriera więc w czym jeszcze problem ??
@raf_m Zamawiasz kuriera - to bądź na miejscu. Masz inne wybory jak poczt czy inpost, jeżeli nie będzie cię w miejscu doręczenia. TY PODJĄŁEŚ DECYZJĘ o nie odbieraniu ( nieobecność) to teraz jedź do punktu pick-up. Proste.
Według Ciebie mam brać urlop żeby DPD dostarczyło mi paczkę?
@raf_m myśle że urlopu nie musiz brac lecz skoro pracujesz może warto skorzystac z innych metod dostawy ??? Choćby paczkomat gdzie możne odebrac paczke o każdej porze.
Ewentualnie wypadąłoby śledzic przesyłke i kiedy wiadomo ze może być doręczona to poprosic kogoś o jej odebranie. U nas czasem sie zdarza że klienci których może nie być w domu piszą w wiadomości dla sprzedającego że prosza o zostawienia paczki np. w pobliskim sklepie( oczywiście uzgadniając to z tym kto ma paczke odebrac). My naklejamy take dodatkowa informacje na paczke i nie ma takich problemów. Kupujący nawet jeśłi Go nie ma to ma przesyłke dostarczoną zgodnie z własnymi dyspozycjami i mozliwościami
Ja osobiscie tutaj winy DPD nie widze a naciągane teorie @xyz96 legły w gruzach.
@_Likos_ wywołując mnie szuka zaczepki. Kupujący zamawiał paczkę do domu, a nie do Pickup. Sprzedawca nie poinformował w ofercie przed zakupem, że paczka może być dostarczona do innego miejsca i kupujący tego nie zaakceptował, nie zaakceptował też w momencie zakupu żadnego regulaminu przewoźnika. Kurier może zadzwonić przed dostawą i umówić się na odbiór.