anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DPD Pickup - numer telefonu, który trafi na etykietę zwrotową -czyj to numer, zamawiającego?

Client:36455780
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,


mam produkt do zwrotu, metoda zwrotu to DPD Pickup.

Formularz wymaga podania numer telefonu:

"Podaj numer telefonu, który trafi na etykietę zwrotową."

 

Czyj to numer telefonu, zamawiającego czy sprzedawcy?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36455780 czy chodzi o zamówienie nr 636f5d21-10d3-11ed-8235-ff5d07269fbf zakupione w ramach Smart? Widzę, że nie wybrałaś dla nie niego bezpłatnej metody zwrotu, a wówczas etykieta zostanie wygenerowana automatycznie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:36455780
#8 Zapaleniec#

Tak, to to zamówienie.

W aplikacji mam już szarą (niepodstępną opcję) "zwróć zakup".


W mailu dostałem linka do dokończenia wyboru sposobu wysyłki i tam jest opcja:
"Podaj numer telefonu, który trafi na etykietę zwrotową."

No i teraz moje pytanie:
Czyj numer telefonu jest do wpisania w formularzu, zamawiającego czy sprzedawcy?

 

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36455780 a teraz wszystko rozumiem, wpisz tam proszę numer nadawcy przesyłki (czyli swój). 

edytowano 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

Proszę nie wprowadzać kupujących w błąd. W formularzu ma się znajdować numer nadawcy - kupującego. W przeciwnym razie na etykiecie nadawczej numer sprzedającego będzie widniał pod adresem nadawcy zwrotu (kupującego). Skorzystałam z Pani rady i mam teraz błędnie wygenerowaną etykietę. Mam nadzieję, że nie spowoduje to jakichś problemów.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@-Sainkho- bardzo mi przykro, że miałaś przez to problemy. Zwróć uwagę, że odpowiedź Moniki jest sprzed roku i przewoźnik mógł zmienić swoje procedury. Wyjaśnię to i wrócę z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

To nie DPD tworzyło opis formularza, tylko Allegro. I w ciągu roku nic się nie zmieniło, cały czas wyświetla się niejasne polecenie "Podaj numer telefonu, który trafi na etykietę zwrotową". A na etykiecie numery są dwa. Proszę to poprawić i jednoznacznie określić, czyj numer ma być wpisany.

oznacz moderatorów

armek
#7 Wielbiciel#

Nie zgadzam się. To wasz  formularz zwrotu Allegro jest nie czytelny i nie zrozumiały. Czyj nr tel ma mieć kurier? Zwykle powiadamia oczekującego, że będzie z przesyłką. Logiczne.

oznacz moderatorów

armek
#7 Wielbiciel#

Ale bzdury Pani opowiada. Nr tel ma być osoby, która wysyła.

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@armek @-Sainkho- w imieniu Wiktorii i przede wszystkim swoim wracam z informacjami w tej sprawie. 
Macie rację, jeżeli kupujący proszony jest o wpisanie numeru telefonu, to chodzi o jego numer telefonu (jako nadawcy zwrotu), a nie sprzedającego (odbiorcy). Wszelkie informacje na temat sprzedającego zaczytują się automatycznie. 

Przepraszam za wprowadzenie w błąd moją odpowiedzią, tak jak Wiktoria wspomniała została opublikowana rok temu, edytowałam już jej treść, aby nikogo nie wprowadzała w błąd. 

Dziękuję, że zwróciliście na to uwagę! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów