Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mam produkt do zwrotu, metoda zwrotu to DPD Pickup.
Formularz wymaga podania numer telefonu:
"Podaj numer telefonu, który trafi na etykietę zwrotową."
Czyj to numer telefonu, zamawiającego czy sprzedawcy?
@Client:36455780 czy chodzi o zamówienie nr 636f5d21-10d3-11ed-8235-ff5d07269fbf zakupione w ramach Smart? Widzę, że nie wybrałaś dla nie niego bezpłatnej metody zwrotu, a wówczas etykieta zostanie wygenerowana automatycznie.
Tak, to to zamówienie.
W aplikacji mam już szarą (niepodstępną opcję) "zwróć zakup".
W mailu dostałem linka do dokończenia wyboru sposobu wysyłki i tam jest opcja:
"Podaj numer telefonu, który trafi na etykietę zwrotową."
No i teraz moje pytanie:
Czyj numer telefonu jest do wpisania w formularzu, zamawiającego czy sprzedawcy?
Pozdrawiam.
@Client:36455780 a teraz wszystko rozumiem, wpisz tam proszę numer nadawcy przesyłki (czyli swój).
edytowano
Proszę nie wprowadzać kupujących w błąd. W formularzu ma się znajdować numer nadawcy - kupującego. W przeciwnym razie na etykiecie nadawczej numer sprzedającego będzie widniał pod adresem nadawcy zwrotu (kupującego). Skorzystałam z Pani rady i mam teraz błędnie wygenerowaną etykietę. Mam nadzieję, że nie spowoduje to jakichś problemów.
@-Sainkho- bardzo mi przykro, że miałaś przez to problemy. Zwróć uwagę, że odpowiedź Moniki jest sprzed roku i przewoźnik mógł zmienić swoje procedury. Wyjaśnię to i wrócę z odpowiedzią.
To nie DPD tworzyło opis formularza, tylko Allegro. I w ciągu roku nic się nie zmieniło, cały czas wyświetla się niejasne polecenie "Podaj numer telefonu, który trafi na etykietę zwrotową". A na etykiecie numery są dwa. Proszę to poprawić i jednoznacznie określić, czyj numer ma być wpisany.
Nie zgadzam się. To wasz formularz zwrotu Allegro jest nie czytelny i nie zrozumiały. Czyj nr tel ma mieć kurier? Zwykle powiadamia oczekującego, że będzie z przesyłką. Logiczne.
Ale bzdury Pani opowiada. Nr tel ma być osoby, która wysyła.
@armek @-Sainkho- w imieniu Wiktorii i przede wszystkim swoim wracam z informacjami w tej sprawie.
Macie rację, jeżeli kupujący proszony jest o wpisanie numeru telefonu, to chodzi o jego numer telefonu (jako nadawcy zwrotu), a nie sprzedającego (odbiorcy). Wszelkie informacje na temat sprzedającego zaczytują się automatycznie.
Przepraszam za wprowadzenie w błąd moją odpowiedzią, tak jak Wiktoria wspomniała została opublikowana rok temu, edytowałam już jej treść, aby nikogo nie wprowadzała w błąd.
Dziękuję, że zwróciliście na to uwagę!