anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dużo anulowanych płatności - jak ponowić je wszystkie naraz?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:43665329
#1 Nowicjusz#

Witam, wrzuciłam do koszyka bardzo dużo przedmiotów od różnych sprzedających (kilkunastu) i chciałam wygodnie zapłacić za to jedną płatnością; płatność została anulowana. Widzę tylko opcję "ponów płatność" przy każdym pojedynczym sklepie. Niezbyt mi się uśmiecha 15 razy logowanie się do banku...

Ktoś umie pomóc, jest na to jakiś sposób?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:43665329 w zakładce moje zakupy po lewej stronie przy każdym przedmiocie zaznacz kwadraciki i zapłać ponownie za raz 

oznacz moderatorów