Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Witam zamówiłam kilka rzeczy u różnych sprzedających. Za zakupy chciałam zaplacic blikiem . Aplikacja się zacięła i anulowanie transakcje. Pomyślałam że opłacenie za produkty jeszcze raz. PO FAKcie zobaczyłam że z mojego konta po rano 2 razy kwotę. Co teraz mogę zrobić??
Na pewno środki zostały pobrane podwójnie czy może jedna płatność znajduje się w blokadach?
Jeśli w blokadach to skontaktuj się z bankiem.
Jeśli pierwsza płatność przeszła prawidłowo to nie byłoby możliwości opłacenia transakcji ponownie.
Jeśli nie jest to tylko blokada środków na koncie i faktycznie zostały pobrane podwójnie to jedna płatność wróci na konto automatycznie w ciągu kilku dni.
@misiulkaaa194 Nic podwójna płatność wraca sama, BLIK to 5dni. Ale zakup masz w zakładce "Moje zakupy"?