Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Mam dwie godziny różnicy w czasie do czasu rzeczywistego na Allegro. To mi bardzo przeszkadza w licytacjach i postach.Napisałem posta o 12:07 a data przy nim jest 10:07. Najgorzej w dyskusjach i powiadomieniach.
Normalnie ręce opadają, taki zaje...ty serwer, takie bogate Allegro, wyśrubowali protokoły bezpieczeństwa że stare systemy tnie niemiłosiernie a zwykłej godziny nie potrafią ustawić???
znam to, allegro ma chyba główny zegar ustawiony na UTC a my mamy (aktualnie) UTC+2.
Nic z tym nie zrobisz. Mi się czasem nawet daty po angielsku pokazują mimo że wszystko inne mam po polsku.
@JokerCB Czy jesteś w stanie przedstawić opisywany problem na zrzucie ekranu? Tak, aby była widoczna rozbieżność w godzinach?
@w_kiwi napisał(a):@JokerCB Czy jesteś w stanie przedstawić opisywany problem na zrzucie ekranu? Tak, aby była widoczna rozbieżność w godzinach?
Nie jestem bo to co piszę jest poufne a nie będę brał udziału w licytacjach tylko po to aby Wam (Allegro) pomagać . Sprawdźcie sobie na swoich serwerach. Jest dwie godziny na minus. Chyba że na portalu jest miejsce gdzie jest wyświetlana godzina ale ja takiego miejsca nie znalazłem.
@JokerCB A co jest takiego poufnego, jak piszesz na otwartym forum > nie chcesz pomagać, to po co piszesz o problemach > oczekujesz, że ktoś się domyśli co się dzieje na Twoim komputerze > "nie pomogę, ale oczekuję pomocy"
@w_kiwi jak nie zapomnę to podeślę bo na prywatnym kompie mam przesunięty czas na allegro tak często że już przestałem zwracać uwagę.
Dob ra mogę Ci pokazać coś takiego, zwróć uwagę że pisze o którem mogę o pomoc się zwrócić a mam nadal przycisk na szaro podświetlony bo jeszcze czas nie upłynął, jest promesa o 11:26 a jest czas rzeczywisty 13:16 i nadal czekam.
@JokerCB korzystasz z adblock lub innych wtyczek blokujących skrypty itp?
@JokerCB jak sobie wejdziesz na https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/rozliczenia-z-allegro to masz właściwe godziny czy też przesunięte? jeśli przesunięte to zrób screena, zakryj informacje o kwotach i wyślij do adminów
W tej zakładce nie mam żadnych aktualnych godzin.Skąd mam wiedzieć czy są przesunięte jak ostatnie mam z 30 września?
@JokerCB godziny powinny się pokrywać z godziną kiedy dostałeś np maile z powiadomieniem o sprzedaży.
Jeśli nie masz jak i do czego porównać to jak chcesz zgłosić błąd?
Ja wiem o co chodzi bo mam to samo ale admini z allegro tego nie ogarniają, musisz im łopatologicznie wyjaśnić.
@JokerCB Wyślij proszę zrzut całego ekranu na adres spolecznosc@allegro.pl. Dzięki temu będę mogła przekazać sprawę do Działu Technicznego. W wiadomości dodaj proszę link do bieżącego wątku.
Oj kobieto, jak Ty nic nie rozumiesz....Ja nie mam co z ekranu zrzucać.Nie mam do czego porównać.Przeszkadza mi to jak licytuję czasem albo coś wystawiałem i koniec się zbliżał.Ale ja sprzedaję sporadycznie. Teraz tak samo akurat dyskusję mam jako kupujący i czekałem na odzew Allegro i ciągle czas się dłużył.Nic nie mogę więcej ponad to co zrzuciłem zrobić.Macie problem zgłoszony, jak widzę nie tlko u mnie to występuje i jest to męczące. Jak to naprawicie to już wasza sprawa.Ja tu więcej nic nie mogę.
@w_kiwi jak już wspomniałem w temacie, u mnie jest identyczny problem, w zdjęciu zamówienie, mail jak i api wskazuje sprzedaż na godzinę 19:01, allegro pokazuje 5:01 PM, równe 2 godziny do tyłu. Po zmianie czasu w sobotę to będzie tylko godzina do tyłu.
Ja się tym nie przejmuję bo nie używam systemu WzA tylko własnego api, tam na szczęście zegar jest poprawmy. Ale żeby nie było że @JokerCB zmyśla. Problem występuje, sporadycznie ale jednak.
@mix-mce Jasne, rozumiem. Nie twierdzę, że taki błąd nie występuję, ale przekazałam już wskazówki - abym mogła to przekazać do weryfikacji przez Dział Techniczny potrzebuję mieć jakąś podstawę, a byłby nim zrzut ekranu.
Czy możesz przesłać powiadomienie mailowe, które otrzymałeś? - przez opcję przekaż wiadomość na spolecznosc@allegro.pl. Wtedy będę miała "czarno na białym" rozbieżność godzin. Dodaj proszę w mailu link do bieżącego wątku.
@w_kiwi wysłałem
@mix-mce Dzięki! Przekazałam już sprawę do weryfikacji.
@JokerCB @mix-mce w imieniu Wiktorii, wracam z odpowiedzią z Działu technicznego. Data w zakładce "Zamówienia" wyświetlana jest na podstawie ustawień na komputerze. Czas może być prezentowany różnie ze względu na ustawioną strefę czasową na komputerze. W tej sytuacji powinniście sprawdzić i najlepiej zmienić strefę czasową w zakładce "Czas i język" w ustawieniach Windowsa.
@la_nika Wiem, ale nie. Problem z czasem pojawił się kiedyś sam z siebie, nie zmieniałem stref czasowych bo i po co. Żadne inne oprogramowanie nie widzi problemów, żadna inna strona tak samo. Zegar windowsa ustawia się automatycznie zresztą.
Nie ważne, na nic nie liczyłem.