Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Wygrałam licytację na allegro lokalnie 2 maja. Przez pomyłkę ja zrobiłam jeden przelew a mąż drugi, internetowy metodą płatności przelew tradycyjny na konto PayU. Ale na jednej z transakcji było inne IdT. Sprzedawca do chwili obecnej nie otrzymał żadnego przelewu, my też nie otrzymaliśmy potwierdzenia z allegro lokalnie o tym, by pieniądze dotarły. Księgowanie obydwóch wpłat nastąpiło 6 maja.
Nie otrzymaliśmy również zwrotu jednej z wpłat. Moją prośbę o pomoc w rozwiązaniu problemu, przesłałam również na adres: spolecznosc@allegro.pl z potwierdzenie obu płatności.
@loricas Proszę Cię o cierpliwość. Wkrótce otrzymasz od nas wiadomość w tej sprawie.
Dziękuję
Po mailu na adres spolecznosc@allegro.pl sprawa została rozwiązana. Interwencja natychmiastowa.