Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiona mikrofala z wadą wykrytą podczas użytkowania,wymieniona w ramach reklamacji na nową.Przysłany produkt z tą sama wadą. Zwrócony do sprzedawcy.Według korespondencji ze sprzedającym produkt wysłany do producenta.Czy mogę domagać się zwrotu kosztów zakupu?Jaki okres czasu muszę czekać na odpowiedz sprzedającego na temat statusu tego zakupu.
@tadzik73 Musisz prowadzić korespondencję oficjalnie za pośrednictwem Allegro. Klikasz na swoim koncie zakup a następnie Zgłoś problem z zakupem. Opisujesz problem tak jak tutaj.
Sprzedający ma 24 godziny na odpowiedź, jeśli nie odpowie prosisz o pomoc Allegro. Domagasz się zwrotu wszystkich wpłat łącznie z kosztem przesyłek. Sprawa zostanie rozwiązana max do 14 dni
Tak, możesz się domagać zwrotu środków, jeżeli reklamacja z tytułu rękojmi to 14dni od chwili zgłoszenia. Wysyłka do producenta jeżeli reklamowałeś produkt na gwarancji i wówczas czekasz.