anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dwukrotna reklamacja produktu, czy mogę już żądać zwrotu wpłaty?

tadzik73
#7 Wielbiciel#

Zakupiona mikrofala z wadą wykrytą podczas użytkowania,wymieniona w ramach reklamacji na nową.Przysłany produkt z tą sama wadą. Zwrócony do sprzedawcy.Według korespondencji ze sprzedającym produkt wysłany do producenta.Czy mogę domagać się zwrotu kosztów zakupu?Jaki okres czasu muszę czekać na odpowiedz sprzedającego na temat statusu tego zakupu.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

br.
#21 Demiurg#

@tadzik73   Musisz  prowadzić korespondencję oficjalnie za pośrednictwem Allegro. Klikasz  na swoim koncie zakup a następnie Zgłoś problem z zakupem. Opisujesz problem tak jak tutaj.

Sprzedający ma 24 godziny na odpowiedź, jeśli nie odpowie prosisz o pomoc Allegro. Domagasz się zwrotu wszystkich wpłat łącznie z kosztem przesyłek.  Sprawa zostanie rozwiązana  max do 14 dni

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, możesz się domagać zwrotu środków, jeżeli reklamacja z tytułu rękojmi to 14dni od chwili zgłoszenia. Wysyłka do producenta jeżeli reklamowałeś produkt na gwarancji i wówczas czekasz.

oznacz moderatorów