Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dwukrotnie system płatności pobrał z mojego konta należność za zakup towaru, dlaczego równie szybko nie może jej zwrócić. Wymagana weryfikacja i ograniczony czas 12 godzin jest niestosowny dla osoby starszej która dawno temu zakładała konto i zapomniała hasła zbyt dużo jest wymaganych a zmiany i kolejna weryfikacja jest długa i zawiła. Czy tak trudno dokonać zwrotu i przyznać się do błędów.
@degie2Takie zasady. Przy podwójnej płatności, jedna wraca automatycznie w ciągu 3 dni.
@degie2 Jedna z wpłat wróci na Twoje konto automatycznie w czasie około 3 dni robocze.
Minął tydzień a zwrotu nie ma !!!
@degie2 Którego zamówienia dotyczy ten problem?
Nr 82aca361-5ed1-11eb-9265-9b7b1496682b
@degie2 W przypadku tego zamówienia widzę tylko jedną płatność, która została poprawnie zakończona. Nie mam informacji o żadnej nieudanej próbie. Nie widzę też środków na Twoim saldzie w Allegro Finanse, dlatego niestety nie wiem o jakiej weryfikacji piszesz.
Doprecyzuj proszę skąd otrzymałaś informację o koniecznej weryfikacji. Sprawdź też czy problem dotyczy faktycznie płatności za to zamówienie. Jakie dane widnieją na potwierdzeniu wpłaty?