Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dokonując płatności przez PayU, po autoryzacji transakcji, przedwcześnie zamknęłam stronę banku, z Allegro przyszła od razu informacja o anulowaniu, "zapłać ponownie". Zapłaciłam.
Następnego dnia sprawdziłam że pieniądze zostały pobrane dwukrotnie, czyli pierwsza operacja też doszła do skutku.
Próbuję skontaktować się ze Sprzedawcą, też poprzez formularz Allegro, ale brak odpowiedzi, telefonu nie odbiera, natomiast przyszła informacja że wysłał przedmiot (jeden). W jaki sposób mogę odzyskać pieniądze? Nie mogę doszukać się na stronie pomocy żadnego formularza, gdzie mogłabym to zgłosić, w "moich zakupach" po prostu widnieje informacja, że za przedmiot zapłaciłam.
Dziękuję za wskazówki.
To sytuacja często występująca na Allegro. Nigdzie nic nie musisz zgłaszać, jedna z wpłat wróci do Ciebie automatycznie w ciągu 3 dni.
Dziękuję za odpowiedź, sprawdziłam właśnie konto - rzeczywiście pieniądze wróciły 🙂 uff.