Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, jakiś czas temu otwarłem dyskusje ze sprzedającym - doszło do szybkiego załatwienia sprawy, dyskusje oznaczyłem jako zakończoną, natomiast w historii zakupów nadal mam komunikat, że mam podjąć działania związane z dyskusją - jak się tego pozbyć?
@Lukaszo99 Co się dzieje, kiedy klikasz w "PRZEJDŹ DO CZATU"?
Otwiera się dyskusja ze sprzedającym, której status to zakończona.
@Lukaszo99 Podaj mi numer zamówienia, którego dotyczy ta dyskusja.
a098dd90-a543-11f0-a685-3b2ebe8a80a1
@Lukaszo99 Dziękuję. Konsultuję tę sprawę.
@Lukaszo99 Przepraszam, że musisz czekać. Niestety nie dostałam jeszcze odpowiedzi. Poprosiłam o przyspieszenie weryfikacji zgłoszonego przypadku.
@nat_not spokojnie, myślałem że temat gdzieś umknął. Nie spieszy mi się aż tak, będę cierpliwie czekał 😁
@Lukaszo99 przepraszam, że czekałeś na odpowiedź!
Obecnie do reklamacji jest osobny czat, niż dyskusja, którą prowadziłeś ze sprzedającym. Najważniejsze, że sprawa między Wami jest wyjaśniona i otrzymałeś poprawny produkt.
Obecnie możesz ten komunikat zignorować, ponieważ sprzedający nie są rozliczani z reklamacji.