Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niestety zakończyłam dyskusje ze sprzedającym, a potrzebuje ponownie ją otworzyć... Czy ja się to zrobić za pośrednictwem Allegro? Sprzedający wysłał mi dwa biurka zamiast toaletki z lustrem. Myślałam, że to dwie toaletki (nie składałam ich ponieważ to prezent) i sprzedający dosłał mi lustro, tzn. jest w drodze dlatego zakończyłam dyskusje. Po złożeniu okazało się, że to dwa biurka, a nie toaletka - brakuje szuflady. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Chciałam dobrze dla sprzedającego, nie wiedziałam, że jak zamknę dyskusje to już jej nie otworze......
A może po prostu zamiast dyskusji spróbować np. zadzwonić do sprzedającego albo wysłać mu maila?
Jako sprzedający wiem, ze dyskusje nie są najlepszym rozwiązaniem problemów, w większości wystarczy telefon lub mail i można dojść do porozumienia. Sprzedający też są ludźmi i mogą się pomylić, ale zawsze można się dogadać w bezpośredniej rozmowie.
Właśnie w pierwszej kolejności napisałam do sprzedawcy... Ale ani wtedy ani teraz nie odpisuje na maile. Spróbuje się jeszcze skontaktować telefonicznie, odpowiadał mi tylko za pomocą dyskusji...
@PHUABIB2, ale lepsze niż ocena 🙂 łatwiej się dogadać zanim dostanie się negatywa 😛
@konto zamknięte też tak uważam, a negatywa to można dostać za byle co, nawet, jak klient się rozmyśli i nie zapłaci może ci takiego wstawić. Albo jak nie będzie zadowolony z procesu reklamacji, a nawet jak zapominał co kupił i co dostał, a wystawia komentarz po 90 dniach od zawarcia transakcji (mam taki przypadek na swoim koncie, może sprawdzić)
wtedy ląduje na CL, mógł pomyśleć zanim wystawił ocenę 🙂
Ląduje, ale za pół roku piszę, że chce kupować a nie może i nie wie, dlaczego 🙂
wtedy dostaje informację o powodzie blokady i jak nie usunie komentarza, nie zniknie 🙂
Tylko że na usunięcia komentarza ma 21 dni, a on pisze po pół roku, że nie może kupić.
szczegóły szczegóły, jakby chciał to by usunął, wystarczy kontakt z supportem 🙂
@PHUABIB2 z tego co kojarzę, na wniosek kupującego, Allegro może usunąć komentarz w dowolnym momencie. Nawet po pół roku i dłużej. Jednak to osoba wystawiająca musi się do nich o to zwrócić.
Ja bym mu CL nie odblokował.
Sam miałem kilka razy pytania "a dlaczego jestem na czarnej liście?". Wychodzę z założenia, że skoro ktoś celowo zaniżał mi noty, bez argumentacji to i ja nie jestem zobowiązany do tego aby mu wtedy odpowiadać.
Najlepszy był koleś, który mi noty zaniżył na 1 gwiazdkę za koszt wysyłki, a przy okazji wyzwał w mailach, napisał, że na pewno nie będzie u mnie kupował, a po ponad roku nagle pisze do mnie z pytaniem dlaczego ma blokadę. On by chciał zrobić zakupy 😄 Mało nie spadłem z krzesła wtedy ze śmiechu 😄
no to ma pecha....
i czas do rozważania nad własnymi działaniami,,
Allegro może otworzyć zamkniętą dyskusję. Spróbuj pogadać tutaj - użyj opcji czatu, albo zamów rozmowę: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
Poza tym dyskusja nie jest Ci potrzebna do reklamowania towaru niezgodnego z opisem. Choć fakt, przydaje się.
@Vryko Napisała że na prezent !!! zwrócić może owszem ale pewnie nie o to jej chodzi
A gdzie ja piszę o zwrocie? Reklamacja z uwagi na niezgodność z opisem. I tyle.
@Vryko Reklamacja to będzie zwrot !!!
Mam na myśli odesłanie a nie rezygnację z zakupu SORY 😀
Reklamacja niezgodności z opisem, a zwrot konsumencki to dwie całkowicie rózne sprawy. Podszkol się - możesz tutaj: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,196,1127,113,1,reklamacja-czy-zwrot.html
Strasznie jesteś naładowany !!!Może jakiś portal inny niż Allegro
@Vryko Podesłać ci linka ?