Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedajacy przedłużał dyskusję i w rezulacie po 30 dniach Alegro zamknęło dyskusję.
Jak powrócić do tematu??
@basiawojciechow Poproś o ponowne otwarcie Dyskusji tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@basiawojciechow Jeśli chodzi o dyskusję w sprawie zamówienie z 27.04 numer 92d09610-a739-11eb-9dae-3d4ceaef2584 to Sprzedający poprawnie zlecił zwrot w naszym systemie. Sprawdź proszę dokładnie swój rachunek (również w okolicach daty zakupu). Jeśli w dalszym ciągu nie znajdziesz tych środków, napisz proszę do nas wiadomość przez ten formularz. Nasz pracownik prześle Ci potwierdzenie, które będziesz mogła przedstawić w swoim banku, aby wyjaśnić tę sprawę.