Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć Wam😉. Kupiłam produkt, zapłaciłam za niego i on nawet nie był w przygotowaniu. Minął czas więc otworzyłam dyskusję, ale do sprzedającego jak grochem o ścianę bo odpowiedzi zero poza automatycznymi odp. Minął termin wysyłki paczki (1 dzień w dyskusji), $ również nie zwrócona. Teoretycznie allegro ma się włączyć teraz do dyskusji, ale... Mieliście podobne sytuacje, jak to będzie rozwiązane ? Bo po postu sprzedający ma totalnie gdzieś...
Rozumiem Allegro Protect, ale tak "olewka" sprzedającego jest niepoważna...
Jeśli jest jak piszesz to jest to mało profesjonalne podejście sprzedawcy do klienta o ile można nazwać go sprzedawcą. Sprawdź jeszcze jaki termin na wysyłkę deklarował sprzedawca bo niekiedy jest bardzo wydłużony zwłaszcza jak ktoś coś kupi na Dalekim wschodzie.
Wysyłka deklarowana była 6.09 (w sensie paczka miała być wtedy już w paczkomacie), wtedy też napisałam wiadomość do sprzedawcy, bo wiadomo mogło być jakieś opóźnienia, różne są sytuacje, ale w odp tylko automat i do teraz cisza... Nigdy się z czymś takim nie spotkałam i heh no mega dziwne i trochę mnie zastanawia co Allegro z takim fantem zrobi.
Ja słyszałem o kilku wypadkach w których zginęło lub zostało rannych kilka osób.
Może komuś spalił się dom i ktoś został ciężko ranny ☹️.
Rozpocząłeś dyskusję i poczekaj na pomoc allegro. Zawsze mogą zaproponować Ci rekompensatę z AP.