Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa utknęła.
Co dalej robić?
@gregory106 wyjaśniam tą sprawę, czy mogę poprosić Cię o potwierdzenie czy wykonałeś przelew do Banku (powinien być zrobiony z rachunku podanego we wniosku, dane podane we wniosku powinny być zbieżne z danymi na rachunku bankowym, powinien być zrobiony z Twojego indywidualnego rachunku)?
Tak. Wpłaciłem złotówkę z konta i po chwili otrzymałem ja przelewem zwrotnym po potwierdzeniu tożsamości
Chociaż w sumie to nie na maila dostałem umowę tylko pojawiło mi się jako dokument do pobrania na którym były wszystkie daty kwoty itp po weryfikacji tożsamości przez wpłacenie złotówki. Zastanawiam się czy to jest jeszcze w rozpatrzeniu przez bank
Otrzymałem informację z Aliora że majac już umowę wstępną mogą mi uruchomić kredyt na zakup towaru tylko czekają na weryfikację dostępności towaru. Rozmawiałem że sprzedawcą i on twierdzi że nigdy nic nie zatwierdzał tylko to się robiło jakoś automatycznie a towar mają. Co mam zrobić aby doszło do zakupu bo nie mam już pomysłu
@gregory106 poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, konsultuję tą sprawę, ale jeszcze nie dostałam odpowiedzi skąd taki komunikat i co zrobić, aby zakup został sfinalizowany.
Gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę tutaj z informacjami.
Przecież jak umowa jest zatwierdzona i towar jest dostępny to powinno automatycznie dodać go do kupionych. Środki gdzieś ugrzęzły?
@gregory106 wracam z odpowiedzią. Sprzedający w ofercie nr 12196459567 zmienił szczegóły (już nie oferuje monet przy zakupie) to spowodowało wstrzymanie wniosku.
Do momentu zaakceptowania wniosku przez bank oferta nie może być zmieniona przez Sprzedawcę. Przykro mi, ale tej sytuacji do finalizacji zamówienia nie dojdzie. Konieczne będzie złożenie nowego wniosku.
Ok a co z tą umową z banku? Rozumiem że będzie anulowana.
@gregory106 tak, zostanie anulowana 🙂