anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dział bezpieczeństwa brak kontaktu

QzenMeble
#8 Zapaleniec#

Brak kontaktu z działem bezpieczeństwa. Od 4 dni nikt nie odpisał na maila, na zgłoszenia itd. Rozumiem, że odpisują Państwo na zgłoszenia wg kolejności, ale brak kontaktu od 4 dni to kpina z Państwa strony. Niestety allegro i całe ich zasady działają tylko w jedną stronę, jeśli trzeba im płacić to są pierwsi do przypominania o rachunkach, faktury zawsze wysłane w terminie, natomiast jeśli masz problem do rozwiązania to nie ma tam nikogo. Ograniczenia potrafią nałożyć w dwie minuty na konto, ale żeby je zdjąć to nie ma komu odpisać. Kpina. 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

Tak to tam działa.

oznacz moderatorów

QzenMeble
#8 Zapaleniec#

Tam nic nie działa, tam jak ktoś odpisze to każdy podaje inną informacje, każdy oczekuje innych rozwiązań. Przynajmniej wtedy był kontakt, teraz nie ma kompletnie nic. Dramat. 

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Dział Bezpieczeństwa to dział żyjący własnym trybem, we własnych regułach. Rzadko kiedy idzie z nimi coś załatwić. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@QzenMeble Przekazałam prośbę o pilne udzielenie Ci odpowiedzi. Jednocześnie chciałabym zaznaczyć, że zgłoszenia są rozwiązywane w kolejności, w jakiej do nas trafią, więc tworzenie przez Ciebie nowych spraw oraz pisanie kolejnych wiadomości sprawia, że spadają one na koniec kolejki. Proszę Cię zatem o jeszcze chwilę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

QzenMeble
#8 Zapaleniec#

Otrzymałem już odpowiedź. Natomiast jest to dla mnie fenomen, że blokują Państwo konto przez otwarte dyskusje. Skoro klient je zakłada i dostaje terminowe odpowiedzi to jakim prawem i z jakiego punktu regulaminu zostaje mi zawieszone konto?

oznacz moderatorów

igipp
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi 
Dlaczego jednemu użytkownikowi odpowiadają w weekend a innemu każą czekać do następnego dnia roboczego?? 

oznacz moderatorów

igipp
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi  Czy mógłbym również prosić o Twoją pomoc? 

 

Dzięki

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@igipp Cześć, odpowiedź, o której wspomniał forumowicz została udzielona mu już wcześniej. 

Jak już wspomniałam, zgłoszenia są rozpatrywane w kolejności, w jakiej do nas wpadną. Twoje zgłoszenie dotyczy innej kwestii, a zgłoszenia tego typu wymagają dostępności dedykowanych doradców, którzy nie są dostępni w weekend.  Proszę Cię zatem o jeszcze chwilę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

igipp
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi  

Wydawało mi się, że temat był zakladany wczoraj, a Ty napisałaś o swojej pomocy 3h temu i wtedy też @QzenMeble  napisał, że ma odpowiedz. 

Może coś źle patrzę. No nic czekam więc. Dziękuję 

oznacz moderatorów

QzenMeble
#8 Zapaleniec#

Czy ktoś może mi powiedzieć jak mogę zdjąć ograniczenia z kont? Ponieważ Wasz cudowny dział bezpieczeństwa nie jest w stanie wyjaśnić tego konkretnie poza klepaniem stałych formułek i próbami wymuszania na mnie zmiany oceny u klienta, negatywnej oceny sprzed 6 miesięcy. Nie potrafią zrozumieć, że spadek jakości jest związany z nałożeniem ograniczeń na konto, a brak sprzedaży przez zablokowanie konta nie sprawi, że nagle jakość podskoczy do góry.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@QzenMeble Bardzo mi przykro, ale jak już pewnie wiesz, kwestię blokady konta wyjaśnisz wyłącznie z Działem Bezpieczeństwa. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

QzenMeble
#8 Zapaleniec#

Kwestia blokady to czyste widzi mi się tego działu. Mówiąc w punkt, wskazują naruszenia regulaminu, które nie miały miejsca a na pytanie, w którym punkcie cudownie milkną. To jest paranoja. 

oznacz moderatorów