Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brak kontaktu z działem bezpieczeństwa. Od 4 dni nikt nie odpisał na maila, na zgłoszenia itd. Rozumiem, że odpisują Państwo na zgłoszenia wg kolejności, ale brak kontaktu od 4 dni to kpina z Państwa strony. Niestety allegro i całe ich zasady działają tylko w jedną stronę, jeśli trzeba im płacić to są pierwsi do przypominania o rachunkach, faktury zawsze wysłane w terminie, natomiast jeśli masz problem do rozwiązania to nie ma tam nikogo. Ograniczenia potrafią nałożyć w dwie minuty na konto, ale żeby je zdjąć to nie ma komu odpisać. Kpina.
Tak to tam działa.
Tam nic nie działa, tam jak ktoś odpisze to każdy podaje inną informacje, każdy oczekuje innych rozwiązań. Przynajmniej wtedy był kontakt, teraz nie ma kompletnie nic. Dramat.
Dział Bezpieczeństwa to dział żyjący własnym trybem, we własnych regułach. Rzadko kiedy idzie z nimi coś załatwić.
@QzenMeble Przekazałam prośbę o pilne udzielenie Ci odpowiedzi. Jednocześnie chciałabym zaznaczyć, że zgłoszenia są rozwiązywane w kolejności, w jakiej do nas trafią, więc tworzenie przez Ciebie nowych spraw oraz pisanie kolejnych wiadomości sprawia, że spadają one na koniec kolejki. Proszę Cię zatem o jeszcze chwilę cierpliwości.
Otrzymałem już odpowiedź. Natomiast jest to dla mnie fenomen, że blokują Państwo konto przez otwarte dyskusje. Skoro klient je zakłada i dostaje terminowe odpowiedzi to jakim prawem i z jakiego punktu regulaminu zostaje mi zawieszone konto?
@w_kiwi
Dlaczego jednemu użytkownikowi odpowiadają w weekend a innemu każą czekać do następnego dnia roboczego??
@igipp Cześć, odpowiedź, o której wspomniał forumowicz została udzielona mu już wcześniej.
Jak już wspomniałam, zgłoszenia są rozpatrywane w kolejności, w jakiej do nas wpadną. Twoje zgłoszenie dotyczy innej kwestii, a zgłoszenia tego typu wymagają dostępności dedykowanych doradców, którzy nie są dostępni w weekend. Proszę Cię zatem o jeszcze chwilę cierpliwości.
Wydawało mi się, że temat był zakladany wczoraj, a Ty napisałaś o swojej pomocy 3h temu i wtedy też @QzenMeble napisał, że ma odpowiedz.
Może coś źle patrzę. No nic czekam więc. Dziękuję
Czy ktoś może mi powiedzieć jak mogę zdjąć ograniczenia z kont? Ponieważ Wasz cudowny dział bezpieczeństwa nie jest w stanie wyjaśnić tego konkretnie poza klepaniem stałych formułek i próbami wymuszania na mnie zmiany oceny u klienta, negatywnej oceny sprzed 6 miesięcy. Nie potrafią zrozumieć, że spadek jakości jest związany z nałożeniem ograniczeń na konto, a brak sprzedaży przez zablokowanie konta nie sprawi, że nagle jakość podskoczy do góry.
@QzenMeble Bardzo mi przykro, ale jak już pewnie wiesz, kwestię blokady konta wyjaśnisz wyłącznie z Działem Bezpieczeństwa.
Kwestia blokady to czyste widzi mi się tego działu. Mówiąc w punkt, wskazują naruszenia regulaminu, które nie miały miejsca a na pytanie, w którym punkcie cudownie milkną. To jest paranoja.