Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Podczas dokonywania zakupów, w momencie dodania kolejnego towaru do koszyka, został - w sposób przezroczysty dla mnie - zmieniony sposób dostawy, który skutkował nie tylko naliczeniem kosztów dostawy, ale również brakiem możliwości dokonania bezpłatnego zwrotu w ramach pakietu SMART.
Kontaktowałam się ze sprzedawcą, który twierdzi, iż nie ma wpływu na funkcjonowanie strony Allegro.
Proszę o radę, w jaki sposób mogę skontaktować się z właścicielem serwisu w celu wyjaśnienia sprawy?
Jak chcesz dopytać o metody dostawy to:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=713f3db7-e741-4fba-9404-09ee86a58e6c
Nie do końca chcę dopytać, raczej złożyć reklamację/uwagi do działania strony, ale link wydaje się super przydatny. Wielkie dzięki!
@fokak O które zamówienie chodzi?
Zamowienie Nr 3989c385-2e60-11eb-a41f-8d8efa3a646c
@fokak W tej ofercie:
https://allegro.pl/oferta/250x300-cm-trwaly-petelkowy-dywan-komet-szary-7904051189
darmowa dostawa w ramach pakietu Smart! nie jest dostępna. Kiedy dodałeś ją do koszyka, system automatycznie wskazał jedyną wspólną formę dostawy dla wszystkich przedmiotów, które chciałeś kupić, czyli kuriera GSL i naliczył koszty.
Nie ma tu błędu.
Pani Natalio,
Bardzo dziękuję za potwierdzenie, jak działa strona. Jednocześnie proszę o refleksję nad tym, czy faktycznie tak działać powinna. Brakło w obecnym rozwiązaniu logiki i zrozumienia sytuacji kupującego, i to jest clue problemu.
Czy dodanie kolejnego produktu do koszyka rzeczywiście powinno zmieniać sposób dostawy (a co dalej z tym idzie - wpływać na możliwość zwrotu) dla wszystkich znajdujących się już w koszyku produktów, bez żadnego komunikatu dla kupującego? Aż prosi się o komunikat pop-up, potwierdzający zmianę wcześniej wybranego sposobu dostawy, co pozwoliłoby uniknąć sytuacji, kiedy klient - w zasadzie nieświadomie - ponosi koszty dostawy, a potem koszty zwrotu.
@fokak Opcja dostawy musiała się zmienić na tę, która była dostępna we wszystkich ofertach. Gdyby tak się nie stało, sprzedający miałby problem z realizacją zamówienia, bo nie udostępnia we wszystkich ofertach takich samych form dostawy.
Niemniej dziękuję za przedstawienie problemu z Pani perspektywy i trafną sugestię dotyczącą braku komunikatu.