anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Działanie strony

fokak
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,


Podczas dokonywania zakupów, w momencie dodania kolejnego towaru do koszyka, został - w sposób przezroczysty dla mnie - zmieniony sposób dostawy, który skutkował nie tylko naliczeniem kosztów dostawy, ale również brakiem możliwości dokonania bezpłatnego zwrotu w ramach pakietu SMART. 
Kontaktowałam się ze sprzedawcą, który twierdzi, iż nie ma wpływu na funkcjonowanie strony Allegro.

Proszę o radę, w jaki sposób mogę skontaktować się z właścicielem serwisu w celu wyjaśnienia sprawy?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

fokak
#7 Wielbiciel#

Nie do końca chcę dopytać, raczej złożyć reklamację/uwagi do działania strony, ale link wydaje się super przydatny. Wielkie dzięki!

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@fokak O które zamówienie chodzi?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

fokak
#7 Wielbiciel#

Zamowienie Nr 3989c385-2e60-11eb-a41f-8d8efa3a646c

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@fokak W tej ofercie:

https://allegro.pl/oferta/250x300-cm-trwaly-petelkowy-dywan-komet-szary-7904051189

darmowa dostawa w ramach pakietu Smart! nie jest dostępna. Kiedy dodałeś ją do koszyka, system automatycznie wskazał jedyną wspólną formę dostawy dla wszystkich przedmiotów, które chciałeś kupić, czyli kuriera GSL i naliczył koszty.

Nie ma tu błędu.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

fokak
#7 Wielbiciel#

Pani Natalio,

Bardzo dziękuję za potwierdzenie, jak działa strona. Jednocześnie proszę o refleksję nad tym, czy faktycznie tak działać powinna. Brakło w obecnym rozwiązaniu logiki i zrozumienia sytuacji kupującego, i to jest clue problemu.

Czy dodanie kolejnego produktu do koszyka rzeczywiście powinno zmieniać sposób dostawy (a co dalej z tym idzie - wpływać na możliwość zwrotu) dla wszystkich znajdujących się już w koszyku produktów, bez żadnego komunikatu dla kupującego?  Aż prosi się o komunikat pop-up, potwierdzający zmianę wcześniej wybranego sposobu dostawy, co pozwoliłoby uniknąć sytuacji, kiedy klient - w zasadzie nieświadomie - ponosi koszty dostawy, a potem koszty zwrotu.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@fokak Opcja dostawy musiała się zmienić na tę, która była dostępna we wszystkich ofertach. Gdyby tak się nie stało, sprzedający miałby problem z realizacją zamówienia, bo nie udostępnia we wszystkich ofertach takich samych form dostawy.

Niemniej dziękuję za przedstawienie problemu z Pani perspektywy i trafną sugestię dotyczącą braku komunikatu.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów