anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry, mam problem z zakupem towaru na raty z Santander Bank, jest potwierdzenie kredytu, ale

Client:123994062
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, mam problem z zakupem towaru na raty z Santander Bank, jest potwierdzenie kredytu, ale nie ma potwierdzenia ze sklepu i jest to od różnych sprzedawców, w czym problem?

Zamówienie nie zostało potwierdzone co uniemożliwiło nam wykonanie Dyspozycji zapłaty.

W związku z powyższym Twoja umowa nr 820004897895 została zamknięta.

Zamówienie nr: QQKF1FLL0F0A1FW2ZVQQ
Nr wniosku: 9470783, z dnia: 18/07/2024

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:123994062 Prawdopodobnie po wysłaniu wniosku kredytowego w ofercie doszło do zmian, np. zmieniła się cena. 

oznacz moderatorów

Client:123994062
#7 Wielbiciel#

Ale probowałem to robić z 20 razy, u różnych sprzedawców?????

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:123994062 Skonsultuję tę sprawę z operatorem, w międzyczasie uzupełnij swoje dane na koncie (https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta). 

oznacz moderatorów

Client:123994062
#7 Wielbiciel#

Ok, czekam 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:123994062 To brak danych był problemem - teraz wnioski powinny przechodzić bez problemów 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nic się w żadne ofercie do czasu zaakceptowania umowy i wysłania środków do sprzedających nie może zmienić. Nie zostanie umowa aktywowana.

oznacz moderatorów