anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry. Nie otrzymałem faktury za zakup.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:63758097
#7 Wielbiciel#

NUMER ZAMÓWIENIA 438541c0-360f-11ee-a944-6b35980539c6

Sprzedający twierdzi, że faktura była podwieszona w wiadomości od Allegro.

Usunąłem ją jakiś czas temu i niestety nie mogę tego zweryfikować.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:63758097 sprawdź proszę, czy faktura nie jest dostępna w zakładce Moje zakupy przy tym zamówieniu. Aby to zrobić: 

  1. Odszukaj swoje zamówienie i kliknij [Szczegóły zakupu].
  2. Następnie kliknij [Rozwiń szczegóły zakupu].
  3. Kliknij [Pobierz fakturę].

Jeśli nie, a faktury nie ma też w wiadomości e-mail, to konieczny będzie kontakt ze sprzedającym. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
DobraWelna-eu
#10 Popularyzator#

 la_nika Coś przestało działać.  Nasz klient też zgłosił ten sam problem do zamówienia f2345910-0f3e-11ee-ba3e-13f4f7940fdb. Wchodząc w szczegóły sprzedaży widzimy podłączoną fakturę,  Sprawdziliśmy na naszych zakupach i wchodząc w szczegóły zamówień nie widzimy żadnych faktur (np nasze zamówienie cf0b92f0-351d-11ee-81d1-4bad9c439d6c) 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DobraWelna-eu czy możesz podesłać mi zrzuty całego ekranu, gdzie ten problem będzie widoczny? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
DobraWelna-eu
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów
Client:63758097
#7 Wielbiciel#

W moim zamówieniu nie ma możliwości pobrania faktury.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:63758097 jeśli nie ma jej dodanej w zakładce, którą wskazała Monika, musisz skontaktować się bezpośrednio ze sprzedajacym i poprosić go o ponowne przesłanie lub duplikat. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DobraWelna-eu dziękuję, sprawdziliśmy to zamówienie i kupujący wpisał dane do faktury, ale w uwagach do zakupu, natomiast nie zaznaczył w formularzu płatności i dostawy pola, że chce otrzymać fakturę. W takiej sytuacji, jeśli wysłałeś dokument przez zakładkę "Zamówienia", to kupujący będzie miał ją w zakładce "Moje zakupy", jeśli wejdzie w szczegóły danej transakcji.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów