
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
NUMER ZAMÓWIENIA 438541c0-360f-11ee-a944-6b35980539c6
Sprzedający twierdzi, że faktura była podwieszona w wiadomości od Allegro.
Usunąłem ją jakiś czas temu i niestety nie mogę tego zweryfikować.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:63758097 sprawdź proszę, czy faktura nie jest dostępna w zakładce Moje zakupy przy tym zamówieniu. Aby to zrobić:
- Odszukaj swoje zamówienie i kliknij [Szczegóły zakupu].
- Następnie kliknij [Rozwiń szczegóły zakupu].
- Kliknij [Pobierz fakturę].
Jeśli nie, a faktury nie ma też w wiadomości e-mail, to konieczny będzie kontakt ze sprzedającym.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
la_nika Coś przestało działać. Nasz klient też zgłosił ten sam problem do zamówienia f2345910-0f3e-11ee-ba3e-13f4f7940fdb. Wchodząc w szczegóły sprzedaży widzimy podłączoną fakturę, Sprawdziliśmy na naszych zakupach i wchodząc w szczegóły zamówień nie widzimy żadnych faktur (np nasze zamówienie cf0b92f0-351d-11ee-81d1-4bad9c439d6c)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DobraWelna-eu czy możesz podesłać mi zrzuty całego ekranu, gdzie ten problem będzie widoczny?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W moim zamówieniu nie ma możliwości pobrania faktury.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:63758097 jeśli nie ma jej dodanej w zakładce, którą wskazała Monika, musisz skontaktować się bezpośrednio ze sprzedajacym i poprosić go o ponowne przesłanie lub duplikat.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DobraWelna-eu dziękuję, sprawdziliśmy to zamówienie i kupujący wpisał dane do faktury, ale w uwagach do zakupu, natomiast nie zaznaczył w formularzu płatności i dostawy pola, że chce otrzymać fakturę. W takiej sytuacji, jeśli wysłałeś dokument przez zakładkę "Zamówienia", to kupujący będzie miał ją w zakładce "Moje zakupy", jeśli wejdzie w szczegóły danej transakcji.
Moderatorka