
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupiłam na aukcji telewizor. Zakup poszedł bardzo dobrze, telewizor jest ok, ale gwarancja, która była do niego dołączona, działa wtedy, gdy jest do niej dołączony dowód sprzedaży. A tego mi przesłać nie chcą/nie mogą. Próbowałam się do nich dodzwonić kilka dni, bezskutecznie. Pisałam maile, nie odpowiadają. Próbowałam założyć w Allegro dyskusję, ale takiego tematu oni nie mają w swoich zakładkach, więc się nie udało. Co i jak jeszcze mogłabym zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Moniwawa1 po co Ci gwarancja jak masz rękojmię . Sprzedawca odpowiada za towar przez 2 lata / nowy / i rok / używany /

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ale rękojmia to nie dokument, który mogę przedstawić, jeżeli telewizor się zepsuje w okresie gwarancji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Moniwawa1 w takim przypadku zgłaszasz problem sprzedawcy , a w razie komplikacji allegro Ci pomoże .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedawca nie był, jak do tej pory, pomocny, bo nie odbierał telefonów i nie odpowiedział na moje maile. Myślę, że sygnał z Allegro go obudzi. Dziękuję

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Moniwawa1 dyskusję możesz otworzyć pod innym, zbliżonym tematem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już znalazłam sposób na rozpoczęcie dyskusji. Dziękuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Moniwawa1 A gwarancja była od producenta czy sprzedawcy?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Gwarancja jest od producenta, więc dowód zakupu jest ważny w razie kłopotów z telewizorem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Moniwawa1 Jak Ci sie udało otworzyć dyskusję, to czekaj na odpowiedź > a w razie czego możesz poprosić Allegro o pomoc w dyskusji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Właśnie dokładnie to zrobię. Napisałam tutaj po licznych, bezskutecznych próbach rozpoczęcia dyskusji, jako ostatnie, co mi przyszło do głowy. Bardzo dziękuję za pomoc