Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam na aukcji telewizor. Zakup poszedł bardzo dobrze, telewizor jest ok, ale gwarancja, która była do niego dołączona, działa wtedy, gdy jest do niej dołączony dowód sprzedaży. A tego mi przesłać nie chcą/nie mogą. Próbowałam się do nich dodzwonić kilka dni, bezskutecznie. Pisałam maile, nie odpowiadają. Próbowałam założyć w Allegro dyskusję, ale takiego tematu oni nie mają w swoich zakładkach, więc się nie udało. Co i jak jeszcze mogłabym zrobić?
@Moniwawa1 po co Ci gwarancja jak masz rękojmię . Sprzedawca odpowiada za towar przez 2 lata / nowy / i rok / używany /
ale rękojmia to nie dokument, który mogę przedstawić, jeżeli telewizor się zepsuje w okresie gwarancji
@Moniwawa1 w takim przypadku zgłaszasz problem sprzedawcy , a w razie komplikacji allegro Ci pomoże .
Sprzedawca nie był, jak do tej pory, pomocny, bo nie odbierał telefonów i nie odpowiedział na moje maile. Myślę, że sygnał z Allegro go obudzi. Dziękuję
@Moniwawa1 dyskusję możesz otworzyć pod innym, zbliżonym tematem.
Już znalazłam sposób na rozpoczęcie dyskusji. Dziękuję
@Moniwawa1 A gwarancja była od producenta czy sprzedawcy?
Gwarancja jest od producenta, więc dowód zakupu jest ważny w razie kłopotów z telewizorem
@Moniwawa1 Jak Ci sie udało otworzyć dyskusję, to czekaj na odpowiedź > a w razie czego możesz poprosić Allegro o pomoc w dyskusji.
Właśnie dokładnie to zrobię. Napisałam tutaj po licznych, bezskutecznych próbach rozpoczęcia dyskusji, jako ostatnie, co mi przyszło do głowy. Bardzo dziękuję za pomoc