Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, zwracam paczkę i gdy w wypełnianiu formularzu trzeba było zaznaczy opcję wysyłki mogłam tylko zaznaczyć "wyślę produkty samodzielnie" i dostałam adres na który mam wysłać paczkę i kod zwrotu. Czy mogę ją wysłać paczkomatem? I co muszę umieścić na paczce gdy nie posiadam etykiety zwrotnej?
@Client:71466964 w ofercie sprzedający zaznaczył, że koszt zwrotu pokrywa kupujący, dlatego do wyboru była tylko wysyłka własna. Obawiam się, że nie otrzymałaś kodu zwrotu (podany numer może być numerem identyfikacyjnym dla tego zwrotu), ponieważ nie jest to zwrot w ramach Smart, a wysyłka własna.
@Client:71466964 paczkę musisz wysłać samodzielnie, na adres podany przez sprzedawcę, kod zwrotu to tylko identyfikacja zwrotu dla sprzedającego, napisz go na paczce w rogu 🙂
Udaj się na pocztę czy do innego przewoźnika i nadaj !!!
Jak chcesz w Paczkomat® to też żaden problem, nadajesz https://inpost.pl/SzybkieNadania/ wybierz tylko Paczkomat® - Firma na adres !!!
Wysyłasz taką metodą jaką wybrałeś, niektórzy nie wymagają etykiet jak np paczkomat InPost >tam wystarczy kod na paczce.
O jakim kodzie mowa? Ja posiadam numer zwrotu, czy to też o niego chodzi?