anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry, zwracam paczkę i mam problem

Client:71466964
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, zwracam paczkę i gdy w wypełnianiu formularzu trzeba było zaznaczy opcję wysyłki mogłam tylko zaznaczyć "wyślę produkty samodzielnie" i dostałam adres na który mam wysłać paczkę i kod zwrotu. Czy mogę ją wysłać paczkomatem? I co muszę umieścić na paczce gdy nie posiadam etykiety zwrotnej?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:71466964  w ofercie sprzedający zaznaczył, że koszt zwrotu pokrywa kupujący, dlatego do wyboru była tylko wysyłka własna. Obawiam się, że nie otrzymałaś kodu zwrotu (podany numer może być numerem identyfikacyjnym dla tego zwrotu), ponieważ nie jest to zwrot w ramach Smart, a wysyłka własna.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:71466964 paczkę musisz wysłać samodzielnie, na adres podany przez sprzedawcę, kod zwrotu to tylko identyfikacja zwrotu dla sprzedającego, napisz go na paczce w rogu 🙂

Udaj się na pocztę czy do innego przewoźnika i nadaj !!!

Jak chcesz w Paczkomat® to też żaden problem, nadajesz https://inpost.pl/SzybkieNadania/ wybierz tylko Paczkomat® - Firma na adres !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wysyłasz taką metodą jaką wybrałeś, niektórzy nie wymagają etykiet jak np paczkomat InPost >tam wystarczy kod na paczce.

oznacz moderatorów

Client:71466964
#7 Wielbiciel#

O jakim kodzie mowa? Ja posiadam numer zwrotu, czy to też o niego chodzi?

oznacz moderatorów