anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dzien dobry. zmowilam produkt i choc po 21.kwietnia mial byc - nie otrzymalam go. prosze o zwrot

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:76461605
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:76461605 Czy kontaktowałeś się w tej sprawie ze sprzedającym? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Załóż dyskusję i tam się sprawa wyjaśni, na zwykłym allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów
Client:76461605
#7 Wielbiciel#

NIE, problem nie zostal rowiazany. problem jest ignorowany, a ja zwyczajnie po ludzku nie umiem poruszac sie po takim forum czy czacie. prosilam kilkakrotnie o mozliwosc porozmawiania z moderatorem, zeby wyjasnic sprawe i otrzymac odpowiedz, a nie szukac po tabelkach

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:76461605 Postaramy się pomóc, ale podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ten problem.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:76461605
#7 Wielbiciel#

Nie, nadal nie zostal rozwiazany. napisalam do Pani i podalam No telefonu, ale moze znowu nie doszlo. nie wiem, co mam zrobic - i JAK, bo niestety sa ludzie (jak ja), ktorzy z internetem sa na bakier. nie umiem poruszac sie po tych forach czy czatach. jeni co wiem  - chce odzyskac swoje 280PLN i miec swiety spokoj

oznacz moderatorów
Client:76461605
#7 Wielbiciel#

prosze o mozliwosc porozmawiania z moderatorem. zamowilam produkt, mial byc po 21kwietnia, nie otrzymalam go do dzis. prosilam o przelanie zwrotne pieniedzy przeze mnie zaplaconych. nie mam odpowiedzi. jak mam dyskutowac  laptopem???

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Przycisk dyskusja z zakladki zakupy z konta uzytkownika przy kupionej rzeczy sprzedawca ma 24h na odpowiedz

oznacz moderatorów
Client:76461605
#7 Wielbiciel#

dzieki. ale probem jest tez w tym, ze to moje zamowienie zniknelo tak samo, jak z mojego konta przelane przeze mnie pieniadze. forsa u sprzedajacego, produkty do mnie nie dotarly od zamowienia 12kwietnia,  pan odezwal sie telefonicznie (mam jego numer) z informacja, ze po 21kwietnia bedzie produkt - i ciiiiisza.  i choc prosze moderatora zeby ktos do mnie z Allegro zadzwonil - tez ciisza. tylko dostaje emaile z linkami, z korymi nie radze sobie, bo jestem starsza osoba. i tyle z mojej wspolpracy z Allegro i obietnicami, ze Allegro moze pomoc

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:76461605 Dziś, około godz. 17, na numer telefonu, który tutaj wskazałaś, zadzwoni do Ciebie pracownik Allegro i pomoże rozwiązać problem z tym zakupem 🙂 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Środki wracają tam skąd wyszły, był mail; od Allegro, nie zwróciłhttps://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa otwórz dyskusję. na zwykłym Allegro: na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

sprzedający ma 14dni na zwrot.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:76461605 Postaram się pomóc, ale podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy Twój problem. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:76461605
#7 Wielbiciel#

prosze Pani, nie umiem znalezc. sorry, to chyba kwestia mojego wieku podeszlego, jakos nie radze sobie z komputerem etc. moj tel [edycja], jesli to pomoze. zamowienie zlozylam  ok. 12.4. na farbe, przelalam 280PLN, mam jakis numer xx3131128989xx i numer u kogo zamawialam alegro231

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:76461605 nasi pracownicy postarają się pomóc rozwiązać Twój problem, ale potrzebujemy więcej szczegółów dotyczących tego zamówienia, dlatego napisz proszę do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Możesz wybrać tam wiadomość mailową lub zamówić rozmowę telefoniczną z naszym pracownikiem. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:76461605
#7 Wielbiciel#

prosze Pani, wysmarowalam wielkie wytlumaczenie, ale jak doszlam w  tej koszmarnej tabelce do WYBIERZ PRODUKT, to mojego zamowienia tam nie ma i wszystko sie skasowalo. czy jakims cudem moglaby Pani do mnie zadzwonic BARDZO PROSZE

oznacz moderatorów