anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ile mam czekać na naprawę wyciskarki do soku

elisabeth8
#2 Obserwator#

Dnia 15.04.2022 sprzedający odebrał nie działającą wyciskarkę do soku . Do 04.05 nic sie nie odezwał . Napisałam zatem do niego, na co mi odpwiedział , że wyciskarka jest w naprawie. Dziś jest już 08 maja a urządzenia jak nie było tak nie ma ....co mam zrobić ? 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

kostas11
#21 Demiurg#

@elisabeth8 czekać, reklamacja z tytułu rękojmi czy Gwarancji ?

Ustawodawca przewidział tylko czas na rozpatrzenie 14 dni a nie ma nigdzie w jakim ma być naprawione, bez zbędnej zwłoki ale tu może czekają na części itp. dopytaj się co jest powodem takiego opóźnienia. 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

elisabeth8
#2 Obserwator#

w tym problem , że kupujący nie poinformował mnie po 14 dniach, czy będą naprawiać , czy dostanę zwrot . Po prostu miałam sprzęt też z Lidla , był błyskawiczny kontakt , przysłanie części w ciągu kilku dni, wysłali mi etykietę na zwrot uszkodzonej części . A tu nic . Dlatego myślę teraz , że warto kupować w sieciówkach mimo , że jest parę złotych drożej , ale w takich sytuacjach nie ma żadnego problemu .

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@elisabeth8 Sama powiedziałaś, że napisał CI >na co mi odpwiedział , że wyciskarka jest w naprawie. > napisz do niego przez Centrum Wiadomości.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Otwórz dyskusję bo lekceważy Ciebie widzę, na rozpatrzenie ma 14dni od chwili zgłoszenia, po tym czasie uznaje się ją na uznaną.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Od kiedy lekceważeniem kupującego jest uznanie reklamacji i naprawa zepsutego towaru? 🙈
Co ma zmienić dyskusja?

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@komis-bell Ktoś jak zwykle 🦁 nie przeczytał dokładnie wpisu > tylko od razu standardowo > awantura > przecież reklamacja została uznana > sokowirówka poszła do naprawy, więc nie ma co podpuszczać do awantur

@elisabeth8 Napisał Ci @kostas11 co możesz zrobić > na rozpoczęcie dyskusji (awantury) masz jeszcze czas > nie słuchaj forumowego podpuszczacza

oznacz moderatorów

elisabeth8
#2 Obserwator#

Ale skąd ja mam wiedzieć , że sprzedawca uznał reklamację ??? powinien mnie poinformować po 14 dniach , a tu nic ...to jest lekceważenie 

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

przecież poinformwał że jest a naprawie. gdyby nie uznał reklamacji to by jje do naprawy nie wziął/wysłał tylko Ci odesłał

oznacz moderatorów

elisabeth8
#2 Obserwator#

dopiero jak po ustawowym czasie zaczęłam się sama dowiadywać , łaskawie się odezwał . nie tak to normalnie wygląda 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@elisabeth8 A może tylko niedopatrzenie? > Tylko ten się nie myli, co nic nie robi.

oznacz moderatorów

elisabeth8
#2 Obserwator#

być może masz rację 🙂 , ale wrócę jednak do zakupów przez sklepy firmowe , nie ma wtedy takich problemów 

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

no to czas wyjść z allegro i iśc do lidla

oznacz moderatorów

elisabeth8
#2 Obserwator#

nie mówię o książkach czy drobiazgach, ale zwrot butów z Eobuwie, czy z\Zalando , czy nawet reklamacja w Lidlu - to wszystko jest załatwiane błyskawicznie i bez kosztów 

oznacz moderatorów