Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dnia 15.04.2022 sprzedający odebrał nie działającą wyciskarkę do soku . Do 04.05 nic sie nie odezwał . Napisałam zatem do niego, na co mi odpwiedział , że wyciskarka jest w naprawie. Dziś jest już 08 maja a urządzenia jak nie było tak nie ma ....co mam zrobić ?
@elisabeth8 czekać, reklamacja z tytułu rękojmi czy Gwarancji ?
Ustawodawca przewidział tylko czas na rozpatrzenie 14 dni a nie ma nigdzie w jakim ma być naprawione, bez zbędnej zwłoki ale tu może czekają na części itp. dopytaj się co jest powodem takiego opóźnienia.
w tym problem , że kupujący nie poinformował mnie po 14 dniach, czy będą naprawiać , czy dostanę zwrot . Po prostu miałam sprzęt też z Lidla , był błyskawiczny kontakt , przysłanie części w ciągu kilku dni, wysłali mi etykietę na zwrot uszkodzonej części . A tu nic . Dlatego myślę teraz , że warto kupować w sieciówkach mimo , że jest parę złotych drożej , ale w takich sytuacjach nie ma żadnego problemu .
@elisabeth8 Sama powiedziałaś, że napisał CI >na co mi odpwiedział , że wyciskarka jest w naprawie. > napisz do niego przez Centrum Wiadomości.
Otwórz dyskusję bo lekceważy Ciebie widzę, na rozpatrzenie ma 14dni od chwili zgłoszenia, po tym czasie uznaje się ją na uznaną.
Od kiedy lekceważeniem kupującego jest uznanie reklamacji i naprawa zepsutego towaru? 🙈
Co ma zmienić dyskusja?
@komis-bell Ktoś jak zwykle 🦁 nie przeczytał dokładnie wpisu > tylko od razu standardowo > awantura > przecież reklamacja została uznana > sokowirówka poszła do naprawy, więc nie ma co podpuszczać do awantur
@elisabeth8 Napisał Ci @kostas11 co możesz zrobić > na rozpoczęcie dyskusji (awantury) masz jeszcze czas > nie słuchaj forumowego podpuszczacza
Ale skąd ja mam wiedzieć , że sprzedawca uznał reklamację ??? powinien mnie poinformować po 14 dniach , a tu nic ...to jest lekceważenie
przecież poinformwał że jest a naprawie. gdyby nie uznał reklamacji to by jje do naprawy nie wziął/wysłał tylko Ci odesłał
dopiero jak po ustawowym czasie zaczęłam się sama dowiadywać , łaskawie się odezwał . nie tak to normalnie wygląda
@elisabeth8 A może tylko niedopatrzenie? > Tylko ten się nie myli, co nic nie robi.
być może masz rację 🙂 , ale wrócę jednak do zakupów przez sklepy firmowe , nie ma wtedy takich problemów
no to czas wyjść z allegro i iśc do lidla
nie mówię o książkach czy drobiazgach, ale zwrot butów z Eobuwie, czy z\Zalando , czy nawet reklamacja w Lidlu - to wszystko jest załatwiane błyskawicznie i bez kosztów