
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:76461605 Czy kontaktowałeś się w tej sprawie ze sprzedającym?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Załóż dyskusję i tam się sprawa wyjaśni, na zwykłym allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
NIE, problem nie zostal rowiazany. problem jest ignorowany, a ja zwyczajnie po ludzku nie umiem poruszac sie po takim forum czy czacie. prosilam kilkakrotnie o mozliwosc porozmawiania z moderatorem, zeby wyjasnic sprawe i otrzymac odpowiedz, a nie szukac po tabelkach

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:76461605 Postaramy się pomóc, ale podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ten problem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, nadal nie zostal rozwiazany. napisalam do Pani i podalam No telefonu, ale moze znowu nie doszlo. nie wiem, co mam zrobic - i JAK, bo niestety sa ludzie (jak ja), ktorzy z internetem sa na bakier. nie umiem poruszac sie po tych forach czy czatach. jeni co wiem - chce odzyskac swoje 280PLN i miec swiety spokoj

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
prosze o mozliwosc porozmawiania z moderatorem. zamowilam produkt, mial byc po 21kwietnia, nie otrzymalam go do dzis. prosilam o przelanie zwrotne pieniedzy przeze mnie zaplaconych. nie mam odpowiedzi. jak mam dyskutowac laptopem???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przycisk dyskusja z zakladki zakupy z konta uzytkownika przy kupionej rzeczy sprzedawca ma 24h na odpowiedz

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzieki. ale probem jest tez w tym, ze to moje zamowienie zniknelo tak samo, jak z mojego konta przelane przeze mnie pieniadze. forsa u sprzedajacego, produkty do mnie nie dotarly od zamowienia 12kwietnia, pan odezwal sie telefonicznie (mam jego numer) z informacja, ze po 21kwietnia bedzie produkt - i ciiiiisza. i choc prosze moderatora zeby ktos do mnie z Allegro zadzwonil - tez ciisza. tylko dostaje emaile z linkami, z korymi nie radze sobie, bo jestem starsza osoba. i tyle z mojej wspolpracy z Allegro i obietnicami, ze Allegro moze pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:76461605 Dziś, około godz. 17, na numer telefonu, który tutaj wskazałaś, zadzwoni do Ciebie pracownik Allegro i pomoże rozwiązać problem z tym zakupem 🙂
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Środki wracają tam skąd wyszły, był mail; od Allegro, nie zwróciłhttps://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa otwórz dyskusję. na zwykłym Allegro: na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
sprzedający ma 14dni na zwrot.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:76461605 Postaram się pomóc, ale podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy Twój problem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
prosze Pani, nie umiem znalezc. sorry, to chyba kwestia mojego wieku podeszlego, jakos nie radze sobie z komputerem etc. moj tel [edycja], jesli to pomoze. zamowienie zlozylam ok. 12.4. na farbe, przelalam 280PLN, mam jakis numer xx3131128989xx i numer u kogo zamawialam alegro231

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:76461605 nasi pracownicy postarają się pomóc rozwiązać Twój problem, ale potrzebujemy więcej szczegółów dotyczących tego zamówienia, dlatego napisz proszę do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Możesz wybrać tam wiadomość mailową lub zamówić rozmowę telefoniczną z naszym pracownikiem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
prosze Pani, wysmarowalam wielkie wytlumaczenie, ale jak doszlam w tej koszmarnej tabelce do WYBIERZ PRODUKT, to mojego zamowienia tam nie ma i wszystko sie skasowalo. czy jakims cudem moglaby Pani do mnie zadzwonic BARDZO PROSZE