Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
rozmawiałem 4 krotnie, w różnych terminach z pracownikami Allegro w sprawie zwrotu środków za
anulowaną transakcję
Transakcja została anulowana przez Allegro, ponieważ wpłaciłem za dużo o 2 zl i 37 gr
( przelew tradycyjny )
( nr. aukcji 13144626623 z dn. 31.01.2023 )
każdy z nich po dokładnym sprawdzeniu , informował mnie że już wszystko zostało
wyjaśnione i bardzo przepraszają i za 5 dni pieniążki będą na koncie
( nr. konta był sprawdzany pod kontem poprawności )
i tak to już trwa ponad 3 miesiące
Ja już nie chcę tych pieniążków, proszę przekazać je Fundacji Siepomaga
Sprawę uznaję za zakończoną
Opisałem całą sytuację z jednego powodu,
proszę o odpowiedź, dlaczego każdy konsultant informował mnie
że nie wystąpił żaden problem,
( np. zły nr. rach, sprzedający nie chce zwrócić środków, pomyłka w finansach,
mam zaległości, PayU brakuje pieniążków, komputer się pomylił, lub zawiesił, itp. )
Każdy z konsultantów twierdził że wszystko dokładnie sprawdził
( czasami to sprawdzenie trwało kilkanaście min )
środki za transakcję będą na koncie za 3 dni robocze.
Dlaczego wszyscy się pomylili ?
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Przykra sprawa, dlaczego Allegro nie potrafi takiej prostej sprawy załatwić: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@aminim bardzo Cię przepraszam za tę sytuację. Zwrot nadpłaty faktycznie został zlecony, jednak po stronie operatora pojawiła się techniczna przeszkoda i dlatego środki koniec końców nie dotarły do Ciebie.
Przekazałam tę sprawę do operatora i gdy otrzymamy odpowiedź co konkretnie spowodowało ten problem, napiszemy do Ciebie w sprawie nr 32797776.