anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dzien dobry. zmowilam produkt i choc po 21.kwietnia mial byc - nie otrzymalam go. prosze o zwrot

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:76461605
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:76461605 Czy kontaktowałeś się w tej sprawie ze sprzedającym? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Załóż dyskusję i tam się sprawa wyjaśni, na zwykłym allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów
Client:76461605
#7 Wielbiciel#

NIE, problem nie zostal rowiazany. problem jest ignorowany, a ja zwyczajnie po ludzku nie umiem poruszac sie po takim forum czy czacie. prosilam kilkakrotnie o mozliwosc porozmawiania z moderatorem, zeby wyjasnic sprawe i otrzymac odpowiedz, a nie szukac po tabelkach

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:76461605 Postaramy się pomóc, ale podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ten problem.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:76461605
#7 Wielbiciel#

Nie, nadal nie zostal rozwiazany. napisalam do Pani i podalam No telefonu, ale moze znowu nie doszlo. nie wiem, co mam zrobic - i JAK, bo niestety sa ludzie (jak ja), ktorzy z internetem sa na bakier. nie umiem poruszac sie po tych forach czy czatach. jeni co wiem  - chce odzyskac swoje 280PLN i miec swiety spokoj

oznacz moderatorów
Client:76461605
#7 Wielbiciel#

prosze o mozliwosc porozmawiania z moderatorem. zamowilam produkt, mial byc po 21kwietnia, nie otrzymalam go do dzis. prosilam o przelanie zwrotne pieniedzy przeze mnie zaplaconych. nie mam odpowiedzi. jak mam dyskutowac  laptopem???

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Przycisk dyskusja z zakladki zakupy z konta uzytkownika przy kupionej rzeczy sprzedawca ma 24h na odpowiedz

oznacz moderatorów
Client:76461605
#7 Wielbiciel#

dzieki. ale probem jest tez w tym, ze to moje zamowienie zniknelo tak samo, jak z mojego konta przelane przeze mnie pieniadze. forsa u sprzedajacego, produkty do mnie nie dotarly od zamowienia 12kwietnia,  pan odezwal sie telefonicznie (mam jego numer) z informacja, ze po 21kwietnia bedzie produkt - i ciiiiisza.  i choc prosze moderatora zeby ktos do mnie z Allegro zadzwonil - tez ciisza. tylko dostaje emaile z linkami, z korymi nie radze sobie, bo jestem starsza osoba. i tyle z mojej wspolpracy z Allegro i obietnicami, ze Allegro moze pomoc

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:76461605 Dziś, około godz. 17, na numer telefonu, który tutaj wskazałaś, zadzwoni do Ciebie pracownik Allegro i pomoże rozwiązać problem z tym zakupem 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Środki wracają tam skąd wyszły, był mail; od Allegro, nie zwróciłhttps://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa otwórz dyskusję. na zwykłym Allegro: na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

sprzedający ma 14dni na zwrot.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:76461605 Postaram się pomóc, ale podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy Twój problem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:76461605
#7 Wielbiciel#

prosze Pani, nie umiem znalezc. sorry, to chyba kwestia mojego wieku podeszlego, jakos nie radze sobie z komputerem etc. moj tel [edycja], jesli to pomoze. zamowienie zlozylam  ok. 12.4. na farbe, przelalam 280PLN, mam jakis numer xx3131128989xx i numer u kogo zamawialam alegro231

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:76461605 nasi pracownicy postarają się pomóc rozwiązać Twój problem, ale potrzebujemy więcej szczegółów dotyczących tego zamówienia, dlatego napisz proszę do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Możesz wybrać tam wiadomość mailową lub zamówić rozmowę telefoniczną z naszym pracownikiem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:76461605
#7 Wielbiciel#

prosze Pani, wysmarowalam wielkie wytlumaczenie, ale jak doszlam w  tej koszmarnej tabelce do WYBIERZ PRODUKT, to mojego zamowienia tam nie ma i wszystko sie skasowalo. czy jakims cudem moglaby Pani do mnie zadzwonic BARDZO PROSZE

oznacz moderatorów