Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.Ogladałem aukcję od 3 dni i kupiłem przedmiot(w dziwnie niskiej cenie 215zł), dostępnych było 21. Zapłaciłem. Na drugi dzień info od sprzedawcy że towaru juz nie ma i zwrot kasy. Szybka wymiana zdań ze sprzedającym i dałem mu negatywa (kilka już ma z tego powodu). Sprzedawca wysyła prośby o usunięcie oceny bo to i tamto. Po trzech dniach chyba jakie było moje zdziwienie jak przyszło info, że paczka jest w drodze. W tym czasie kupiłem dwa takie produkty u innego sprzedawcy. Myślę sobie i co teraz? Produkt się nagle znalazł, gosć wysłał i mam za niego zapłacić? Plan był taki żeby nie odbierac z paczkomatu i będzie miał zwrot. Ok, następne info że paczka jest w paczkomacie gotowa do odbioru. Otwieram szczegóły przesyłki a tam adres paczkomatu 400km ode mnie i inny numer telefonu.Czekałem na info od sprzedawcy ale nic.Po paru godzinach napisałem zapytanie o co chodzi z ta przesyłka na co sprzedający "z jaka przesyłka, ja nic nie wysyłałem" i po chwili info że paczka odebrana. W efekcie przez moje konto przeszła paczka którą ktoś odebrał a u mnie widnieje że ja ja odebrałem, czyli kupiłem, zapłaciłem i mam towar.
Wszystkie info o przesyłce były z allegro, ani jedna z inposta.
Czy miał ktos taki przypadek?
@BEBETOE30 Prześlij nam zrzuty ekranu z powiadomieniami, które otrzymałeś w sprawie tej przesyłki, na adres spolecznosc@allegro.pl. Sprawdzimy to.
nat_not wydaje mi się ,że została użyta bezpłatna przesyłka autora wątku do nadania przesyłki dla innego klienta , nic innego mi do głowy nie przychodzi . Trochę ryzykowne posunięcie ze strony sprzedawcy , ale jak najbardziej wykonalne .
Też mi się tak wydaje bo mi się żalił że stracił smarta
Nie słyszałem o takim przypadku, ale czegoż ludzie nie wymyślą.😁
Wysłalem screeny
@BEBETOE30 Dziękuję. Weryfikujemy tę sprawę.
@nat_not Witam, czy udało się wyjaśnić o co chodzi?
@BEBETOE30 Wysłaliśmy wiadomość do sprzedającego i czekamy na wyjaśnienia jak to się stało, że przypisał błędnie numer przesyłki do Twojego zamówienia, a nie do tego, do którego faktycznie powinien.
Na pewno nie jest to błąd systemowy związany np. z problemem technicznym.
@nat_not Czy sprzedający wyjaśnił już sprawę ?