anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

E-mail/ powiadomienie o nowych ofertach w obserwowanych wyszukiwaniach

Arkadia_OK
#11 Animator#

Witam,

Allegro nie przestaje zaskakiwać w próbach utrudnienia życia swoim użytkownikom.

Od kilku dni dostaję nowe wersje (nowy format) mail-i z nowymi ofertami do moich wyszukiwań.

Po raz kolejny totalna porażka.

Trzeba mieć ekran przynajmniej 4K żeby móc obejrzeć oferty, choć i tak nie są prezentowane wszystkie (tak jak poprzednio), a linki z opisem "Zobacz wszystkie nowe" prowadzą oczywiście do wszystkich ofert (nie tylko nowych) tyle że posortowanych od najnowszej. Jak się ma mniejszy ekran to trzeba "wachlować" suwaczkami w prawo i lewo, aby obejrzeć zawartość takiego mail-a.

Dlaczego musicie zmieniać coś co w miarę dobrze funkcjonuje na kolejnego "gniota" ???

Ankietę z opinią można wypełnić, ale odpowiedzi to można się spodziewać na św. Nigdy...

Jak ktoś obserwuje jedno, dwa wyszukiwania to mu wszystko jedno, a dla osób mających kilkanaście czy kilkadziesiąt aktywnych wyszukiwań to po prostu masakra....

Jak musicie już coś zepsuć, to przynajmniej wprowadźcie opcję, aby użytkownik mógł sobie wybrać np. stary czy nowy format wiadomości.

Pozdrawiam,
SK

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Arkadia_OK Dziękuję, że znalazłeś czas, żeby podzielić się swoją opinią. Wprowadzamy kolejne zmiany, ponieważ serwis wciąż się rozwija podążając za trednami w branży internetowego handlu. Szkoda, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Jeśli powiadomienia jeszcze nie są idealnie skrojone na miarę Twoich potrzeb, pozostaje nam szukać lepszych rozwiązań. I na pewno w dalszej przyszłości takie Ci zaproponujemy.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Arkadia_OK
#11 Animator#

Chyba to jednak nie jest podążanie za "trendami w branży internetowego handlu", jak jest jakaś funkcjonalność wykorzystywana przez tysiące (jeśli nie dziesiątki tysięcy) użytkowników, a potem się ją usuwa albo ogranicza... Tym bardziej, że ten "nowy" format wiadomości był już raz wprowadzony kilka lat temu, a potem wycofany.
Nie oczekuję, że coś będzie skrojone idealnie tak, jak ja sobie to wyobraziłem, tylko chwili zastanowienia przed usuwaniem funkcjonalność, które już istnieją i działają...
Jako osoba pracujące w branży IT od prawie 30 lat wiem, że wszystkich użytkowników się "nie zadowoli", ale zawsze staram się im dać możliwość wyboru, a nie na siłę zmuszać do jednego, mojego punktu widzenia...

oznacz moderatorów

Arkadia_OK
#11 Animator#

Allegro łaskawie zapytało się, czy odpowiedź w temacie była satysfakcjonujące...
Nie, NIE BYŁA ! 
Nie jest to rozwiązanie problemów, którymi są ograniczenie poprzedniej funkcjonalności oraz kompletnie niepraktyczny format wyświetlanych danych.

oznacz moderatorów

Gashren
#7 Wielbiciel#

"I na pewno w dalszej przyszłości takie Ci zaproponujemy. " Z tym tylko, że ja nie potrzebuję rozwiązania w "dalszej przyszłości". Ja potrzebuję go w miarę szybko - a od wprowadzenia nowego formatu maila minęło już kilka tygodni, podczas których maile są nieczytelne i nie zawierają informacji o wszystkich nowych ofertach. I nie jest to coś co trzeba dopiero zaimplementować w serwisie - to zwykły rollback do sytuacji sprzed lipcowej zmiany.

Codziennie wysyłam ankietę z krytycznymi uwagami - zero odzewu, zero opcji "korzystaj ze starego maila", zero opcji "tak, pokaż mi wszystkie oferty, a nie tylko jakiś marny preview". N.I.C.

Nowy format maila to jakiś kiepski żart - zamiast po prostu przeglądnąć wszystkie nowe oferty zawarte w wiadomości (dokładnie tak jak w starym mailu), muszę teraz poświęcać kilkukrotnie więcej czasu na przeszukiwanie każdego z wyszukiwań z osobna - łącznie z ręcznym ustawianiem filtrów, bo przecież jeśli zwykle mam włączoną opcję "połącz te same oferty" to link z maila nie działa i nie pokazuje "nowych ofert", a wszystkie oferty w wyszukiwaniu, nieposortowane po dacie dodania. Za każdym razem muszę więc rozłączać oferty i ręcznie ustawiać filtry i sortowanie - psu na buty coś takiego?! Jakbym chciał codziennie przechodzić przez wszystkie oferty z wyszukiwania, to po co bym obserwował wyszukiwanie i włączał maila o nowych ofertach? Jestem bardzo niezadowolony z wprowadzanych na siłę zmian.

oznacz moderatorów

ankace
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Też pisałam w tej sprawie do allegro, kilka razy wypełniałam ankietę. To jest utrudnianie przeglądania ofert i przynosi odwrotny skutek dla allegro. Kto przy kilkunastu czy kilkudziesięciu wyszukiwaniach ma czas i ochotę grzebać w setkach ofert? Tak, było to wprowadzane jakiś czas temu i odetchnęłam z ulgą, że ktoś poszedł po rozum do głowy i zostało to wycofane. Ale znowu na siłę allegro chce nas uszczęśliwić licząc na większą sprzedaż. Efekt będzie odwrotny. Ja już nawet nie otwieram tych maili...

oznacz moderatorów

ankace
#8 Zapaleniec#

Taki format maili spowodował, że ja już zrezygnowałam i nawet ich nie otwieram. Myślicie, że to podniesie sprzedaż? :)) rozumiem, że oględnie i grzecznie pisze pani, jak to allegro liczy się ze zdaniem swoich klientów. no niestety, jako klientka tego nie odczuwam. te maile nadaję się tylko do kosza.

oznacz moderatorów

Arkadia_OK
#11 Animator#

Praktycznie tak tamo, wcześniej zaglądałem do kilku, kilkunastu ofert z mail-a teraz do jednej dwóch, często do żadnej...

Nowy format i zawartość mail-a:
Wygoda:       -10
Ergonomia:  -10
Zawartość:     -9

oznacz moderatorów

Arkadia_OK
#11 Animator#

@nat_not Czy Allegro coś robi w kwestii zmiany formatu i zawartości mail-i z powiadomieniami o nowych ofertach?  Czy też chce to zamilczeć ???

oznacz moderatorów

Arkadia_OK
#11 Animator#

Allegro !

Z nowego formatu mail-i z obserwowanymi aukcjami nie da się normalnie korzystać.

Czy coś wreszcie zrobicie w tej kwestii ??????????????

oznacz moderatorów

ankace
#8 Zapaleniec#

My tu sobie po prostu "piszemy na Berdyczów"... Nikt z allegro tego nie czyta. Nie wiem, po co im te ankiety do wypełnienia po otrzymaniu wiadomości o nowych obserwowanych. Nikt tego nie bierze pod uwagę, sztuka dla sztuki... 

oznacz moderatorów

Arkadia_OK
#11 Animator#

Ponad miesiąc czasu i nic, zero poprawy...

A konkurencyjny portal "Sławomira" coraz to wprowadza nowe funkcjonalności i poprawki.

Oby tak dalej.....

oznacz moderatorów

Arkadia_OK
#11 Animator#

@nat_not  Czy Allegro planuje coś zmienić w temacie beznadziejnego formatu maili z powiadomieniami o nowych ofertach, czy też temat został już całkowicie "przykryty" przez oburzenie związane z wprowadzaniem nowych prowizji...?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Arkadia_OK Masz jakieś konkretne propozycje co według Ciebie powinniśmy zmienić w nowym wyglądzie tych wiadomości? Przekażę Twoje uwagi do zespołu opiekującego się tym tematem, ale potrzebuję dokładnych sugestii.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ankace
#8 Zapaleniec#

 Ale niby jakie sugestie? przywrócić wcześniejszą wersję i kropka. Chociaż dzięki tej nowej wersji maila sporo kasy zaoszczędziłam, bo przeglądanie ofert w tej wersji zajmuje tyle czasu, że brak mi cierpliwości i od kilku miesięcy wcale tych maili nie otwieram- więc, logicznie, nie kupuję... a często coś mi wpadało w oko z nowych ofert, może nawet za często. Teraz, co z oczu, to z serca. Nowy mail z ofertami zmusił mnie do oszczędzania i przejścia na konkurencyjne serwisy. Ale czy na pewno "racjonalizatorom" z allegro o to chodziło?

oznacz moderatorów

Arkadia_OK
#11 Animator#

@_HolaOla_  @nat_not - czy należy Wam przestawić dokładny projekt realizacji nowego formatu / formularza? A może jeszcze samodzielnie go wykonać?

Tak jak wiele osób wypowiadających się tutaj (w kilku wątkach dotyczących tej zmiany) jak i na Facebook-u, chcę po prostu przywrócenia poprzedniego FORMATU i ZAWARTOŚCI maili informujących o obserwowanych wyszukiwaniach. Nic więcej !

Aktualny format jest nieergonomiczny i niepraktyczny. Wymaga duże więcej zabawy w przewijanie w prawo, w lewo (chyba że ktoś ma ekran 4K i ogląda te maili rozciągnięte na cały ekran). Mail jest tak zrobiony, że jest inaczej interpretowany przez różnych klientów pocztowych jak i różne przeglądarki. Poprzedni format wyglądał praktycznie tak samo na różnych "urządzeniach". Ikony zdjęć są nieproporcjonalnie skalowane.
No i ograniczona została ilość pokazywanych w mailu ofert.

Wszystkie te rzeczy były opisywane już wielokrotnie. Ja kilkadziesiąt (!) razy opisywałem to w ankiecie znajdującej się w nowym formacie mail-a.
Ale chyba nikt tu już tutaj nie wierzy, że ktokolwiek w Allegro czyta te opinie....

oznacz moderatorów