anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Etykiety zwrotu

mediator6
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie 

Przy nadawaniu zwrotów w punktach dpd nie wchodzą etykiety wobec czego nie mogę nadać zwrotów taką opcją mimo, że jest dopuszczalna. Muszę nadawac jako zwykłą paczkę na poczcie, na etykiecie poczty... Nie wiem czy to wina generowania etykiet czy też inna przyczyna 😕

Czy ktoś może miał tak samo? 

 

Pozdrawiam

Oskar 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mediator6 Podaj mi numery przykładowych zamówień, których nie mogłaś zwrócić w DPD.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mediator6
#8 Zapaleniec#

c8503aa0-1db2-11ef-a9fc-ed3656384703

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mediator6 Przekazałam tę sprawę do weryfikacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mediator6 w imieniu Natalii, wracam z odpowiedzią. 
Czy możesz podać adres punktu w którym wystąpiły problemy ze sczytaniem etykiety?

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mediator6
#8 Zapaleniec#

Sklep Żabka, 62-100 Wągrowiec

ul. Libelta 1 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mediator6 dziękuję! Przekazałam tę informację do odpowiedniego zespołu, wrócę z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mediator6 wracam z odpowiedzią od przewoźnika. 
Punkt ma możliwość odmówienia przyjęcia paczki jeśli nie ma miejsca na jej bezpiecznie przechowywanie. Parametry w systemie wskazują, że Twoja paczka jest dość duża.
Paczkę możesz nadać w punkcie pod adresem:
Dworcowa 2
62100 Wągrowiec, PL15743
Pralnia Szop Pracz

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów