Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie
Przy nadawaniu zwrotów w punktach dpd nie wchodzą etykiety wobec czego nie mogę nadać zwrotów taką opcją mimo, że jest dopuszczalna. Muszę nadawac jako zwykłą paczkę na poczcie, na etykiecie poczty... Nie wiem czy to wina generowania etykiet czy też inna przyczyna 😕
Czy ktoś może miał tak samo?
Pozdrawiam
Oskar
@mediator6 Podaj mi numery przykładowych zamówień, których nie mogłaś zwrócić w DPD.
c8503aa0-1db2-11ef-a9fc-ed3656384703
@mediator6 Przekazałam tę sprawę do weryfikacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@mediator6 w imieniu Natalii, wracam z odpowiedzią.
Czy możesz podać adres punktu w którym wystąpiły problemy ze sczytaniem etykiety?
Sklep Żabka, 62-100 Wągrowiec
ul. Libelta 1
@mediator6 dziękuję! Przekazałam tę informację do odpowiedniego zespołu, wrócę z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
@mediator6 wracam z odpowiedzią od przewoźnika.
Punkt ma możliwość odmówienia przyjęcia paczki jeśli nie ma miejsca na jej bezpiecznie przechowywanie. Parametry w systemie wskazują, że Twoja paczka jest dość duża.
Paczkę możesz nadać w punkcie pod adresem:
Dworcowa 2
62100 Wągrowiec, PL15743
Pralnia Szop Pracz