Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupiłem coś, mój błąd - nie zaznaczyłem opcji faktura, trzy minuty po zakupie wysłałem wiadomość do sprzedawcy że chcę fakturę, zadałem też pytanie o produkt który kupiłem z danymi do faktury, otrzymałem automatyczne odpowiedzi, ( to chyba efekt śmiesznych wymogów serwisu na czas odpowiedzi) ale po dwóch dniach na maila dotarła faktura, niestety nie na dane firmy a na osobę, nie mam jeszcze towaru - czkam na dostarczenie - co radzicie?
Sprzedawca się jeszcze na zapytanie nie ustosunkował, jak przyjdzie towar - odbierać?
Pewnie odbiorę bo jest mi potrzebny ale co dalej? - zwrot i zakup nowego z prawidłową fakturą?
@RLis Napisz sprzedawcy, żeby Ci wystawił korektę, podaj dane do faktury na firmę. Jeśli tego nie zrobi, możesz po odebraniu towaru go zwrócić lub możesz go w ogóle nie odbierać i wysłać sprzedawcy mailem rezygnację lub przed odebraniem zrobić zwrot na Allegro. Potem kupisz ponownie. Jeżeli masz problem z kontaktem i ze zmianą faktury, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i tam zgłoś problem. Po 24 godzinach w dni robocze pomoże Ci tam pracownik Allegro.
@RLis Tak na przyszłość - jak chcesz fakturę na firmę to podaj NIP, nic więcej nie trzeba. Wszyscy teraz mają dostęp do danych podmiotów zarejestrowanych.
a tak na marginesie tego wątku:
wysłałem do sprzedawcy maila zaraz po zakupie, zadałem też pytanie, na wszystkie maile otrzymałem odpowiedź z autorespondera w stylu: dziękujemy za wiadomość, odpowiemy tak szybko jak to możliwe"
Oczywiście żadnej odpowiedzi nie otrzymałem, zadałem później jeszcze kilka pytań o różne przedmioty i oprócz autorespondera nie dostałem nic, żadnej odpowiedzi
W sumie to nie mam pretensji do sprzedawcy że ma klienta głęboko, mam pretensje do Allegro
Wg ich standardów sprzedawca jest Ok bo odpowiada, ja nie mam (jeszcze) autorespondera i odpowiadam na pytania moich klientów rzetelnie ale po czasie jaki wymaga sprawdzenie ich pytań - i kto tu jest rzetelnym sprzedawcą?
allegro w swoim sklepie również używa automatu do odpowiadania na maile.
@RLis - Jak napisałeś - to jest Twój błąd. Kupując w sklepie stacjonarnym - przed wydrukowaniem dowodu sprzedaży kasjer pyta czy paragon, czy FV. Żebyś się nie zdziwił - nawet w takim przypadku zamiast FV otrzymasz tylko paragon z numerem NIP firmy (zgodnie z prawem ) dla zakupów do 450 zł brutto.
Tak samo jest w przypadku zakupów przez internet - zawierasz umowę i podajesz wszystkie dane. Ale jak chcesz FV - musisz zaznaczyć tą opcję. To jest tylko i wyłącznie Twoja wina.
Nie możesz wymagać od sprzedającego, żeby cały czas śledził wiadomości e-mail, sms-y i odbierał telefony. Po prostu sprzedawca zrealizował transakcję zgodnie z zamówieniem. FV wystawia pewnie standardowo do wszystkich zamówień.
Więc teraz musisz się po prostu skontaktować ze sprzedającym i z nim rozwiązać ten problem. Jestem sprzedającym i gwarantuję Ci, że to da się załatwić. Chodzi jedynie o chęci sprzedającego i jego czas poświęcony na rozwiązanie tego problemu.
To co pisze xyz96 włóż miedzy bajeczki - nawet nie będę się wypowiadał, gdyż większych bzdur to można ze świeczką szukać.
@maxr01 ma 100% racji
Sprzedawca ma kilka sposobów na rozwiązanie tego problemu
może wystawić korektę i ponownie fakturę - jak mu np: jako osoba prywatna odstąpi od umowy
lub mniej oficjalnie - zmienić na chama dane Sprzedawcy i przesyłać poprawiona wersję faktury
może też co jest zgodne z przepisami najbardziej - żądać od ciebie wystawienia noty korygującej
@RLis jak przyjdzie towar - odbierać? oczywiście że odebrać, do faktury można wystawić korektę 🙂 męcz sprzedawcę, najlepiej przez dyskusję 😄